  • 1. Data: 2002-09-09 08:11:45
    Temat: Re: Karta rozliczana w Euro
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mam pytanko czy jakis bank oferuje takie karty?
    > Bylem w sobote w PEKAO SA i dowiedzialem sie ze maja wprowadzic za
    > miesiac - dwa.

    No yp byloby fajnie - teraz niestety takowej nie ma :)
    Chyba ze Euro->zlotowki (EC/MC)

    Ale jakby byly takowe karty jak ich dolarowe VC - to.. byloby b. fajnie

  • 2. Data: 2002-09-09 08:12:55
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > tobie chyba chodzi nie o rozliczenie ale o karte zwiazana z rachunkiem
    > prowadzonym w Euro ? Podobno Citi ma takie Maestro.

    huh - a czytales, ze ak dzila tylko w przypadku wyciagniecia kasy z
    bankomatu, a bezgotowkow transakcje juz nie?? :)

  • 3. Data: 2002-09-09 08:13:38
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "premek" <p...@U...TO.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam pytanko czy jakis bank oferuje takie karty?

    Kazda Maestro/Mastercard jest rozliczana w Euro.

    D.

  • 4. Data: 2002-09-09 09:41:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > p.s. wie ktos cos o tej maestro z CITI , choc wydaje mi sie ze CITI to
    > i tak przez $ przelicza :-(

    Przypinasz maestro, do konta walutowego i mozna wyplacac z bankomatow
    bezposrednio w np. euro :-))) Ale TYLKO do transakcji gotowkowych ! Przy
    bezgotowkowych transakcjach (maestro) obciaza konto PLN :(( Zatem do
    bankomatow sie oplaca, a do platnosci karta lepiej miec MC.

    pzd

  • 5. Data: 2002-09-09 09:50:16
    Temat: Karta rozliczana w Euro
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Witam

    Mam pytanko czy jakis bank oferuje takie karty?
    Bylem w sobote w PEKAO SA i dowiedzialem sie ze maja wprowadzic za
    miesiac - dwa.

    pozdro
    premek

  • 6. Data: 2002-09-09 10:05:37
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Dave napisał(a):

    > Kazda Maestro/Mastercard jest rozliczana w Euro.

    > tobie chyba chodzi nie o rozliczenie ale o karte zwiazana z
    > rachunkiem prowadzonym w Euro ? Podobno Citi ma takie Maestro.

    No jasne ze chodzi mi o karte zwiazana z rachunkiem euro, wplacam euro
    i place euro bez zadnych przewalutowan

    pozdro
    premek

  • 7. Data: 2002-09-09 10:06:46
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    AMRA napisał(a):

    > No yp byloby fajnie - teraz niestety takowej nie ma :)
    > Chyba ze Euro->zlotowki (EC/MC)

    takiego to mam shella ( 0 % prowizji ) :-)

    > Ale jakby byly takowe karty jak ich dolarowe VC - to.. byloby b.
    > fajnie

    no wlasnie maja byc, poczekamy zobaczymy

    pozdro
    premek

  • 8. Data: 2002-09-09 14:21:15
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Witek napisał(a):

> [...]
    > gotowkowych ! Przy bezgotowkowych transakcjach (maestro) obciaza
    > konto PLN :(( Zatem do bankomatow sie oplaca, a do platnosci karta

    no i pewnie jeszcze prowizje jakas ma :-(, takie rozwiazanie jest
    cokolwiek slabe :-( no i konto trzeba zalozyc :-(

    mnie raczej interesuje karta i rachunek do niej

    poczekam co PEKAO wykombinuje

    dzieki i pozdro
    premek