  • 1. Data: 2002-09-09 05:54:03
    Temat: Konto - jaki bank?
    Od: "Darek" <d...@t...pl>

    Muszę otworzyć konto w banku. Który bank polecacie (najniższe opłaty,
    wysokie oprocentowanie) ?
    Zastanawiałem się nad mBankiem, ale w związku z tym że nie ma w moim mieście
    ich bankomatu odpada. Pozostaje wiec któryś z "tradycyjnych". No właśnie,
    który?

  • 2. Data: 2002-09-09 07:04:13
    Temat: Re: Konto - jaki bank?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zastanawiałem się nad mBankiem, ale w związku z tym że nie ma w moim
    mieście
    > ich bankomatu odpada. Pozostaje wiec któryś z "tradycyjnych". No właśnie,
    > który?

    To moze napisalbys JAKIE sa banki w twoim miescie :) Albo jakie bankomaty ;)

  • 3. Data: 2002-09-09 08:17:06
    Od: "Darek" <d...@t...pl>

    Wszystkich nie wymienie, ale z tych które zaproponujecie cos sie znajdzie.

  • 4. Data: 2002-09-09 08:21:16
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Wszystkich nie wymienie, ale z tych które zaproponujecie cos sie znajdzie.

    PKO BP już masz ???

  • 5. Data: 2002-09-09 08:26:53
    Od: "Darek" <d...@t...pl>

    Nie...

  • 6. Data: 2002-09-09 08:30:01
    Od: "Darek" <d...@t...pl>

    Uściśle: PKO BP jest w moim miescie ale konta w nim nie mam.

  • 7. Data: 2002-09-09 08:32:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A nie mozesz dla ulatwienia napisac JAKI bank i do czego ci ten bank? Czy
    pracuejsz, czy studiujesz i tak dalej. Czy jezdzisz zagranice, bedziesz
    uzywac karty..
    Bo tak to ja ci moge napisac:
    zobacz Lukasa, PKO BP, Multibank, BZ WBK, Integrum i bede wymienial te
    ilkadziesiat bankow :)

  • 8. Data: 2002-09-09 08:37:59
    Od: "Darek" <d...@t...pl>

> [...]
    mieście
    > ich bankomatu odpada. Pozostaje wiec któryś z "tradycyjnych". No właśnie,

    Dodatkowe informacje: pracuje, karta potrzebna, debet i kredyty
    przewidziane...

  • 9. Data: 2002-09-09 09:24:03
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Uściśle: PKO BP jest w moim miescie ale konta w nim nie mam.

    Zatem czemu nie skorzystasz?
    Bankomatów w Polsce mnóstwo, oferta szeroka, a oprocentowanie...??? Tak samo
    marne jak gdzie indziej.
    Zrobisz sobie dużo miesięcznych lokat - będzie prawie jak w mbank.
    PKO BP od czasu powstania mbank uczyniło ogromny postęp (pozytywny) w swoim
    stosunku do klientów.

    Gdybyś był ze Śląska doradzałbym Ci BSK, ale w Siedlcach to głupi pomysł.

  • 10. Data: 2002-09-09 09:27:06
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Dodatkowe informacje: pracuje, karta potrzebna, debet i kredyty
    > przewidziane...

    To tylko PKO BP się nadaje - bo ma najtańszy kredyt w ROR