  • 21. Data: 2004-12-30 09:46:09
    Temat: Re: BPH i BIK
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-29 19:25 Marcin Nowakowski said the following:
    [...]

    > Coraz rzadziej banki wrzucają "masowe" produkty, była o tym niedawno
    > dyskusja. Ja w swoim raporcie karty nie mam widocznej.

    Nooo, moje doświadczenia mówią coś wręcz przeciwnego.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 22. Data: 2004-12-30 21:45:54
    Od: Michal Zapalowski <n...@m...com>

    Dnia Wed, 29 Dec 2004 22:34:22 +0100, Glenn napisała:

    > To jest bardzo możliwe, bo mój raport z BIK jest z dnia 22.12.04

    Znakiem tego, zostalas wyrozniona zakapowaniem do BIK'u.
    Mnie BPH nie uznal godnym tego zaszczytu <chlip, chlip> :)
    Karty w ilosci sztuk 2 (dwie) z kwietnia br, raport z
    16 grudnia br.

    Wesolego Nowego,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 23. Data: 2004-12-31 14:49:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Znakiem tego, zostalas wyrozniona zakapowaniem do BIK'u.

    Skąd wiesz, że tylko ja?

    > Mnie BPH nie uznal godnym tego zaszczytu <chlip, chlip> :)

    :-)))) Może się jeszcze załapiesz ;-)

    > Karty w ilosci sztuk 2 (dwie) z kwietnia br, raport z
    > 16 grudnia br.

    Karta od marca br. Raport z 22.12.

    > Wesolego Nowego,

    Nawzajem, nawzajem :-)