  • 1. Data: 2004-12-28 11:22:32
    Temat: [BPH] Przelew z konta KK
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    Witam,
    Nie mogę na stronach banku znależć informacji czy dalej
    przelewy z konta karty kredytowej są traktowane jako
    transakcje bezgotówkowe. Wie ktoś gdzie to można przeczytać ?
    I drugie pytanie.
    W tabeli opłat i prowizji istnieje pozycja pod tytułem
    przelew z kk za pośrednictwem terminala transakcyjnego/systemu
    bankowości elektronicznej.
    Ja natomiast, nie znalazłem sposobu by zmusić Sezam do zrobienia
    przelewu z innego rachunku niż mój ROR. Czy udało się to komuś i
    jeżeli tak to jak.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 2. Data: 2004-12-28 11:27:07
    Temat: Re: [BPH] Przelew z konta KK
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Nie mogę na stronach banku znależć informacji czy dalej
    > przelewy z konta karty kredytowej są traktowane jako
    > transakcje bezgotówkowe.

    tak - kilka dni temu pytałem oto na infolinii - promocja jest przedłużona do
    konca kwietnia 2005 (albo do 1 kwietnia - nie pamietam juz). Pani
    powiedziała że promocja była już tyle razy przedłużana że pewnie i w
    kwietniu zrobią to po raz kolejny.

    AI

  • 3. Data: 2004-12-28 11:28:02
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Tomasz Skorupa wrote:

    > Ja natomiast, nie znalazłem sposobu by zmusić Sezam do zrobienia
    > przelewu z innego rachunku niż mój ROR. Czy udało się to komuś i
    > jeżeli tak to jak.

    Nadal trwa promocja. Po prostu robisz nowy przelew i przy wyborze
    rachunku wybierasz nie ROR a rachunek karty. U mnie to dziala.

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 4. Data: 2004-12-28 14:38:49
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    Witam,

    "Krzysztof" <k...@s...800.pl> wrote in message
    <...>
    > Nadal trwa promocja. Po prostu robisz nowy przelew i przy wyborze rachunku
    > wybierasz nie ROR a rachunek karty. U mnie to dziala.

    Rzeczywiście działa.
    Jestem przekonany że to sprawdzałem i nie było tam rachunku karty.
    Widocznie z rozpędu sprawdzałem nie na przelew -> nowy lecz
    gdzie indziej.
    Dziękuję za informacje.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa