  • 11. Data: 2004-12-29 12:30:09
    Temat: Re: BPH i BIK
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    Jak dla mnie ;) BIK i poczta uwinęli się w 2 tygodnie.
    Nawet złożenie wniosku o KK BPH skutkowało wpisem w BIK.

    pzdr
    Mariusz

  • 12. Data: 2004-12-29 17:31:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie.

    Tak - mam przed oczami świeżutki raport z BIKu.

  • 13. Data: 2004-12-29 18:23:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-29 18:31, Użytkownik Glenn napisał:
    > Tak - mam przed oczami świeżutki raport z BIKu.

    Nie. Chyba że uważasz się za wszystkich ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2004-12-29 18:25:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-29 01:16, Użytkownik Darek napisał:

    > Teoretycznie ekstrakty robione są z całości produktów kredytowych. Spotykam
    > się czasami że nie ma np. kredytu hipotecznego. Swojego BIKu już nie
    > pamiętam ale chyba KK była.

    Coraz rzadziej banki wrzucają "masowe" produkty, była o tym niedawno
    dyskusja. Ja w swoim raporcie karty nie mam widocznej.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2004-12-29 19:06:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie. Chyba że uważasz się za wszystkich ;)

    Nie, ale chyba nie jestem wyjątkiem wyróżnionym przez bank, prawda? Skoro
    twierdzisz, że "nie wszystkim", to musisz miec jakieś podstawy - może więc
    napiszesz dlaczego tak uważasz.

  • 16. Data: 2004-12-29 19:40:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-29 20:06, Użytkownik Glenn napisał:
    > Nie, ale chyba nie jestem wyjątkiem wyróżnionym przez bank, prawda?

    Być może.

    > Skoro
    > twierdzisz, że "nie wszystkim", to musisz miec jakieś podstawy - może więc
    > napiszesz dlaczego tak uważasz.

    Bo nie wszystkim. Wystarczy poczytać archiwum.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2004-12-29 19:44:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Być może.

    Eeee???? Chyba nie piszesz poważnie.

    > Bo nie wszystkim. Wystarczy poczytać archiwum.

    Archiwum nie wyrocznia-można tam znaleźć dowolną głupotę, jak ktoś sie
    postara. Zapytam wprost - piszesz z własnego doświadczenia, czy też "z
    archiwum" ?

  • 18. Data: 2004-12-29 19:59:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-29 20:44, Użytkownik Glenn napisał:

    > Archiwum nie wyrocznia-można tam znaleźć dowolną głupotę, jak ktoś sie
    > postara. Zapytam wprost - piszesz z własnego doświadczenia, czy też "z
    > archiwum" ?

    Z własnego doświadczenia (i to nie tyczy się tylko BPH).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2004-12-29 20:20:23
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2004 20:59:45 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>
    napisała:

    > Z własnego doświadczenia (i to nie tyczy się tylko BPH).

    Z własnego doświadczenia to ja też mógłbym kiedyś napisać, że BZWBK nie
    wrzuca (bo mojej KK nie było). Ale zaczął....
    Może Twoje doświadczenia też są już nieaktualne ?

    KJ

    GNU is Not Unix

  • 20. Data: 2004-12-29 21:34:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Z własnego doświadczenia to ja też mógłbym kiedyś napisać, że BZWBK
    > nie wrzuca (bo mojej KK nie było). Ale zaczął....
    > Może Twoje doświadczenia też są już nieaktualne ?

    To jest bardzo możliwe, bo mój raport z BIK jest z dnia 22.12.04