  • 11. Data: 2002-01-05 13:10:11
    Temat: Re: BPH czyli żenada i chamstwo
    Od: <m...@p...pl>

    Hehe BPH dla klientow indywidualnych to beczka smiechu.
    Ja przy rozwiazywaniu umowy zauwazylem ze na Umowie (kopii nie uzyskalem przy
    otwarciu,ponoc nie daja Klientom :-) - tylko Potwierdzenie otwarcia konta)
    pracownik banku powypelnial puste pola (bylem kiedys glupi to fakt)
    Obsluga sie glupio usmiala jak zapytalem sie skad takie dopiski na umowie...
    i ze to nie moja pismo (i to nie byly pola "wypelnia Bank")

    Takze uwazajcie i tam gdzie cos Was w Umowie nie dotyczy przekreslajcie a nie
    zostawiajcie puste miejsca (albo dopisujcie 'nie dotyczy') :-)

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-01-05 21:03:52
    Od: _...@p...pl (Andrzej Bursztynski)

    Krzysztof Kawa wrote:
    > Ja też. W sierpniu zlikwidowałem u nich konto, a dziś dostałem sms-a, ze od
    > 4 do 7 BPH SMS, bedzie nieczynny. :-)
    > Czyżby oczekiwali, że wyślę im życzenia.
    > KK

    A w takim razie można zaskarżyć do sądu o naruszenie ochrony danych osobowych,
    już był przypadek z CITI ..

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 13. Data: 2002-01-06 13:27:33
    Od: <m...@w...pl>

    A gdzie Cię tak potraktowali? Ja z BPH jestem w miarę zadowolony aczkolwiek
    trzeba ich opieprzyć co pól roku aby podkręcić jakośc obsługi. Ale to działa w
    odróznieniu od PEKAO lub za przeproszeniem PKO BP.