  • 1. Data: 2004-01-08 20:38:46
    Temat: [BPH-PBK] promowanie sezama w Kosciolach
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Przeczytałem dzis w Wybiórczej i znalazłem dla was link:
    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,185460
    0.html

    Tego jeszcze u nas nie było - czuję ze ten bank zacznie wiecej z klientow
    zdzierać żeby wywiązać się ze współpracy :-))
    *** blad ***

  • 2. Data: 2004-01-08 21:42:03
    Temat: Re: [BPH-PBK] promowanie sezama w Kosciolach
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Thu, 8 Jan 2004 21:38:46 +0100, na pl.biznes.banki, blad w wiadomości
    <news:btkf84$g0s$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Tego jeszcze u nas nie było - czuję ze ten bank zacznie wiecej z klientow
    > zdzierać żeby wywiązać się ze współpracy :-))

    A ja myślałem, że więcej niż dotychczas zdzierać już się nie da :(

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 3. Data: 2004-01-09 09:28:44
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    blad z adresu: <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Tego jeszcze u nas nie było - czuję ze ten bank zacznie wiecej z
    > klientow zdzierać żeby wywiązać się ze współpracy :-))

    Niedługo będzie można kupować, jak w średniowieczu, odpusty przelewem :)

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*