  • 1. Data: 2004-01-08 21:04:31
    Temat: VC dolarowa
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktorys z polskich bankow oferuje VC dolarowa poza PEKAO S.A ?

    Oni maja jakies dziwne warunki jak sie nie ma u nich Eurokonta przez minimum
    pol roku. Blokuja na rok 150$ i twierdza, ze wraz z odnowa karty moze byc
    tak ze to 150$ bedzie dalej zablokowane jesli CKC tak sobie zazyczy...

    No wiec karta kosztuje mnie 10$ rocznie, czy 150$ na stale + 10$ rocznie? Bo
    to jednak spora roznica...

    Stiwi.

  • 2. Data: 2004-01-08 21:24:51
    Temat: Re: VC dolarowa
    Od: "Tashi" <t...@W...gazeta.pl>

    Stiwi <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy ktorys z polskich bankow oferuje VC dolarowa poza PEKAO S.A ?

    Chyba jeszcze PKO BP, BPH-PBK. Ja potrzebuję karty typu charge rozliczanej
    w dolarach i chyba tylko PKO BP ma taką. Poczytaj
    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=60
    T.

  • 3. Data: 2004-01-08 22:11:18
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Ale chyba też trzeba utrzymywać stale minimum $100 na koncie dolarowym 'przypisanym'
    do VC, bo inaczej zlikwidują...
    JaC

  • 4. Data: 2004-01-08 23:01:18
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    >Ale chyba też trzeba utrzymywać stale minimum $100 na koncie dolarowym 'przypisanym'
    do VC, bo inaczej zlikwidują...

    Mam ok 50 usd od jakiegos roku i nie ma problemu...

  • 5. Data: 2004-01-08 23:08:49
    Od: "666" <j...@o...pl>

    To przy takim saldzie chyba nie używasz tego 'wariantu' dolarowego?
    JaC

  • 6. Data: 2004-01-08 23:41:18
    Od: "Pawel" <p...@t...pl>

    > No wiec karta kosztuje mnie 10$ rocznie, czy 150$ na stale + 10$ rocznie?
    Bo
    > to jednak spora roznica...

    Karta kosztuje Cie $10 rocznie.
    Natomiat jesli nie masz u nich jakiegos-tam konta przez min 6m-cy to chcą
    tzw. kwote gwarancyjną.
    Właśnie owo $150 jest blokowane przez CKC jako kwota gwarancyjna. Jesli
    karta jest 'ładnie' prowadzona czyli nie ma jakis niedozwolonych debetow, to
    po roku mozesz isc do oddzialu i zlozyc wniosek o odblokowanie kwoty
    gwarancyjnej. Zwykle nie robia zadnego problemu.

    Ja po prostu zalozylem lokate na rok na ową kwote. I po sprawie.
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 7. Data: 2004-01-10 07:44:50
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > tak ze to 150$ bedzie dalej zablokowane jesli CKC tak sobie zazyczy...
    >
    > No wiec karta kosztuje mnie 10$ rocznie, czy 150$ na stale + 10$ rocznie?

    Mam ta karte od roku, rzeczywiscie zasady wydawania są takie, jak mówisz,
    ale jesli posiadales do dnia zlozenia wniosku jakikolwiek rachunek w ich
    banku, to Ci taka karte dadza bez blokowania kwoty. Sadze, ze mozesz
    sprobowac zlozyc wniosek mimo nie posiadania takiego rachunku, zaznaczajac
    ze nie zamierzasz blokowac 150 dolarow. Saldo tego rachunku kartowego jest
    bez znaczenia, nie zabiora ci przez brak na nim kasy tej karty.
    Ale ogolnie to mi sie wydaje wzdurna, chyba, ze wydajesz kase w kraju ,
    gdzie płaci sie dolarami, ostatnio w Moskwie kurs przy zakupie za ruble
    wyszedl mi 28, 6, kurs w kantorze skupu byl 29.50, banku centralnego 29,7

    Wojtek