  • 1. Data: 2002-09-23 23:15:00
    Temat: Nowa firma - gdzie kredyt ?
    Od: "Joogi" <N...@w...pl>

    Pragnę założyć swoją pierwszą firmę (usługi programistyczne)
    Czy mogę gdziekolwiek liczyć na jakiś kredyt (nie mam nic w zastaw) leasing,
    pomoc finansową (np z funduszy UE) itp... ?

    Jeżeli tak to jak załatwić formalności, jakie są wymagania ?

    --
    pozdrawiam
    Joogi

  • 2. Data: 2002-09-24 07:41:01
    Temat: Re: Nowa firma - gdzie kredyt ?
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Joogi" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

    Marne szanse na firmowy kredyt, ale może Fundusz Micro Ci pomoże.

  • 3. Data: 2002-09-24 08:38:05
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    We wczorajszej Gazecie Wyborczej bylo o funduszach UE.

    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 4. Data: 2002-09-24 21:17:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Joogi" <N...@w...pl> writes:

    > Pragnę założyć swoją pierwszą firmę (usługi programistyczne)
    > Czy mogę gdziekolwiek liczyć na jakiś kredyt (nie mam nic w zastaw) leasing,
    > pomoc finansową (np z funduszy UE) itp... ?

    Nie. Chyba ze akurat jestes absolwentem, to podobno maja (miec) tam
    jakis program.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator