  • 31. Data: 2002-09-26 13:36:12
    Temat: Re: BPH PBK
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    news:20020926085744.GP4637@diuna.pingwin.waw.pl...
    [...]
    > Za malo osob glosuje nogami.

    Ja 'dojrzewam' do wyrażenia w ten sposób mojej opini :-)

    > Multi? ;-)
    >
    > Z tym mbankiem tez bym nie przesadzal, faktem jest ze mogli by
    > szybciej. Inna sprawa ze maja troche smieci ktore tez by mogli
    > posprzatac.

    Czy z Multi nie jest tak jak z mBankiem ?
    Na początek dajemy coś co ledwie nadaje się do pracy a później
    dochodzimy do 'średniej krajowej' jednocześnie wygrywając to
    marketingowo.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 32. Data: 2002-09-26 13:41:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Sep 26, 2002 at 03:36:12PM +0200, Tomasz Skorupa wrote:

    > Ja 'dojrzewam' do wyrażenia w ten sposób mojej opini :-)

    No, to jeszcze kilka tysiecy i sie poprawi ;-)

    Ponoc w citi jest teraz znaaacznie lepiej niz w okolicy fuzji.

    > Czy z Multi nie jest tak jak z mBankiem ?

    W pewnym sensie, ale ...

    > Na początek dajemy coś co ledwie nadaje się do pracy a później
    > dochodzimy do 'średniej krajowej' jednocześnie wygrywając to
    > marketingowo.

    ... nie az tak zle jak to rysujesz ;-)

    Faktycznie czesc zabawek danych klientom byla z marnego plastiku i sie
    szybko zniszczyly, ale na cale szczescie poziom oferty jest wciaz na
    niezlym poziomie. IMO multi ma oferte lepsza, acz wciaz procedury
    bankowe nie okrzeply w nim, cennik maja taki ze strach tam czasem
    czegos szukac, drobiazgi zdarzaja sie nie dzialac, braki informacyjne
    na stronach transakcyjnych - ale to wciaz jest nie gorzej niz w innych
    bankach, po drugie oni naprawde maja nie najgorsza oferte. I wciaz ja
    uzupelniaja o nowe produkty, choc juz wolniej niz kiedys.

    --

    --w

  • 33. Data: 2002-09-26 14:46:01
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    > No, to jeszcze kilka tysiecy i sie poprawi ;-)
    >
    > Ponoc w citi jest teraz znaaacznie lepiej niz w okolicy fuzji.

    [...]
    > ... nie az tak zle jak to rysujesz ;-)

    Może faktycznie mam dzisiaj zły dzień i trochę byłem zjadliwy ale
    z drugiej strony, pamiętasz przecież początki mBanku, w porównaniu
    z takim handlobankiem na ten przykład, to było to bardzo 'proste'.
    Teraz oczywiście jest o niebo lepiej aczkolwiek to że nie można
    nadać swojej własnej nazwy dla przelewu zdefiniowanego tylko
    trzeba wybierać z listy zakrawa na złośliwość :-(

> [...]
    > bankach, po drugie oni naprawde maja nie najgorsza oferte. I wciaz ja
    > uzupelniaja o nowe produkty, choc juz wolniej niz kiedys.

    Tam też zamierzam skierować moje głosujące nogi :-)

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 34. Data: 2002-09-27 11:33:30
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Podobno został niedawno (=pareę dni temu) poprawiony błąd w javie sun-a
    > przez którą nie działał ing i bph, jak będę miał czas to sprawdzę

    Faktycznie, zostal poprawiony... w Java Runtime wersja 1.4.2 (Mantis).

    Ohm