  • 11. Data: 2003-07-03 21:08:59
    Temat: Re: BOS - czy on-line?
    Od: k...@p...onet.pl

    Oczywiscie, ze mi sie oplaca...
    zreszto to jest bezplatne wyjecie gotowki do 30 dni i nie place za to zadnych
    oplat za wyplate oraz za mozliwosc z skozystania takiej wielkiej sumy (
    5000zl )

    wloz sobie 5000zl zl na jakis bank z oprocentowaniem ponad 4% i potem zwracsz
    5000zl, a uzyskujesz 4% za darmo.

    A jak masz konto to i tak musisz placic za prowadzenie konta. Ja poprostu w
    taki sposob zarabiam, bo te konto nie nadaje sie do uzywania w 21 wieku - brak
    internetu, saldo sie akutalizuje raz dziennie, obsluga przez telefon nie
    spelnia moich oczekiwan oraz smieszne limity z Maestro (1000zl).

  • 12. Data: 2003-07-03 21:28:16
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    kubiakj napisal:

    > Oczywiscie, ze mi sie oplaca...
    > zreszto to jest bezplatne wyjecie gotowki do 30 dni i nie place za to zadnych
    > oplat za wyplate [...]

    czy aby na pewno:
    http://www.bosbank.pl/pub/tar_ind.pdf
    str. 10
    odroczenie terminu platnosci z tytulu transakcji kartowych - od kwoty
    transakcji 1%

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 13. Data: 2003-07-03 21:30:38
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Grzegorz Dabrowski wrote:

    > odroczenie terminu platnosci z tytulu transakcji kartowych - od kwoty
    > transakcji 1%

    Ale wyplata we wlasnym bankomacie chyba pod to nie podpada.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-07-03 21:37:25
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Glenn napisala

    > Ale wyplata we wlasnym bankomacie chyba pod to nie podpada.

    czy wyplata gotowki we wlasnym bankomacie nie jest transakcja kartowa?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 15. Data: 2003-07-03 21:44:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Grzegorz Dabrowski wrote:
    > Glenn napisala

    > czy wyplata gotowki we wlasnym bankomacie nie jest transakcja kartowa?

    Chyba ze to prowizja od operacji bezgotówkowych, ale jak nie, to w takim
    razie mechanizm wyplacania w bankomacie jest nieoplacalny :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-07-03 22:12:16
    Od: k...@p...onet.pl

    Transakcja bezgotowkowa 1%
    Wyplata z bankomatow BOŚ 0zl i 0% prowizji- oplacalne jest.

  • 17. Data: 2003-07-03 22:23:19
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    > Transakcja bezgotowkowa 1%
    > Wyplata z bankomatow BOŚ 0zl i 0% prowizji- oplacalne jest.

    no to maja w Bosiu bug czyli ficzer :)
    jaki jest maksymalny limit dla MC Gold?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 18. Data: 2003-07-03 23:37:58
    Od: k...@p...onet.pl

    > no to maja w Bosiu bug czyli ficzer :)
    > jaki jest maksymalny limit dla MC Gold?

    hehe nie wiem...
    ale jakbym mial limit 50 tys, to i tak nie wezmiesz tyle na raz....
    bo dzinnie limit jest chyba 2000zl. Ja to uzywam jako debet nieoprocentowany do
    30 dni i jeszcze mi procentuj na koncie ;))))

  • 19. Data: 2003-07-04 07:42:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Tak. VE 1 zl miesiecznie, e-pakiet 7 zl.
    > W pakiecie srebrnym wiekszosc rzeczy jest platnych (lacznie z
    > przelewami), ale za to masz swojego osobistego opiekuna. (musisz
    > zagwarantowac tez wyzsze wplywy - masz VC, ktorej w e-pakiecie nie ma)
    > e-pakiet - to wlasnie raczej tylko rachunek pomocniczy do wyplaty na
    > przyklad kasy z bankomatow - niestety jako rachunek podstawowy nie
    > nadaje sie.

    potwierdzam - ja od zawsze podstawowy (pensja) mialem gdzie indziej ale po
    przelaniu wiekszosci to Fortis jest najwygodniejszy do pracy
    Srebrny daje ci mniejszy procent - e-pakiet ma 3,5% a na srebrnym jak
    przekroaczasz 10k PLN to overnight osiąga w porywach te 3,5%

    kazdy przelew na srebrnym 1,50, PZ 2 zł, bankomat 3,90 zamiast 0,00, opłata
    miesięczna tez większa bo 9 zl a nie 7.
    Opiekuna na e-pakiecie nie ma ale na maile ktos tam zawsze odpowie - nie
    musze czekac az przekazą opiekunowi, chciaz dzieki temu wcale szybciel nie
    odpowiadają.
    I dlatego po chyab 3 latach zmieniłem srebrny pakiet na e-pakiet
    *** blad ***