  • 11. Data: 2020-10-26 10:13:40
    Temat: Re: BNP Paribas - wypowiedzenie dziwnej umowy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 25 października 2020 16:38:59 UTC+1 użytkownik brum napisał:

    > Mialem podobnie w Getinie. Potwierdzili zamkniecie, po kilku latach
    > dowiedzialem sie, ze mam u nich jakis rachunek. Okazalo sie, ze
    > "techniczny". Sami stwierdzili, ze nie powinno go byc i zamkneli.

    O, a jak się o tym dowiedziałeś? Z tego zestawienia, o którym poniżej?
    "Techniczne" w klonach zakładali OIDP do zakładania lokat - powiedzmy, że miało to
    sens, jak się zakładało "lokatę bez ROR" - ale oni chyba też te "techniczne"
    zakładali, jak się miało ROR - czego w sumie wydajesz się być przykładem.

    > Raz na kilka lat biore za 20 zlotych (tyle bylo ostatnio) wykaz aktywnych
    > rachunkow we wszystkich bankach. Na poczatku byly tam niezle ciekawostki, po
    > uporzadkowaniu jest spokoj.

    A w którym banku bierzesz?
    Powspominaj trochę o tych dawnych ciekawostkach ;)
    I z kiedy masz ostatni?
    Ja kilka lat temu brałem chyba 2 razy w śp. db, bo było za darmo (w bzwbk nie chcieli
    mi dać, choć wtedy też było za darmo, ale tylko dla ich klientów, a ja nie miałem u
    nich żadnych usług) - w sumie to, co było napisane, prawie się z prawdą zgadzało
    (chyba potrafiło brakować jakichś rachunków i/lub stan wyglądał na np. sprzed pół
    roku) - problem był jednak w tym, co nie było napisane, czy też było napisane, ale
    nic nie dawało - czyli długaśna lista "podmiotów, które nie przekazały danych" -
    praktycznie wszystkich spółdzielnie oraz kilka komercyjnych.

  • 12. Data: 2020-10-26 15:15:24
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-10-25 10:49, Imka pisze:
    > Maila dostałam. Dziwnego.

    [...]

    > Czy mam dzwonić do PNP Paribas i pytać jakie jeszcze "produkty" tam
    > posiadam, a o których nie mam żadnego pojęcia? ;/
    >
    > Ktoś dostał takiego maila, jest w podobnej sytuacji i może więcej
    > naświetlić?

    Też dostałem tego maila. Skojarzyłem, że to w związku z rachunkiem BGŻ
    Optima. U mnie problem jest taki, że kiedy był czas na zmianę sposobu
    logowania z fizycznych tokenów do autoryzacji na hasła i SMS to nie
    zdążyłem tego zrobić w zakładanym przez nich terminie i nie mam już od
    dawna dostępu do tego konta.

    O ile dobrze pamiętam to kasę stamtąd wytransferowałem, póki jeszcze
    miałem dostęp do rachunku Optimy. Ciekawe, czy by powiadomili o
    zamknięciu, gdyby jeszcze jakaś kasa była u nich?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2020-10-26 15:26:49
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-10-25 o 10:49, Imka pisze:
    > Maila dostałam. Dziwnego.
    >
    > Szanowna Pani, blabla,

    Ja odpisałem, że... a właściwie nie ważne co odpisałem bo jedyny efekt,
    to że teraz co rusz dostaję maila, że pomimo iluś tam prób nie udało się
    mojej odpowiedzi dostarczyć, i że jeszcze ileś dziesiąt prób będzie
    wykonane.
    P.G.

  • 14. Data: 2020-10-26 15:28:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Sądzę, że z jakiegoś powodu pomimo zamknięcia niektórych rachunków oni
    > tego w systemie nie widzą.

    Już nie pamiętam, kiedy ostatnio się do Optimy logowałem. Trzeba się
    będzie kiedyś zebrać i spróbować.
    Do T-mobila zbieram się już 2 lata :)
    P.G.

  • 15. Data: 2020-10-26 21:52:26
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Sądzę, że z jakiegoś powodu pomimo zamknięcia niektórych rachunków oni
    > tego w systemie nie widzą. Uważam, że pomysł z upewnieniem sie, jakie
    > ejszcze umowy ich zdaniem z nimi zawarłaś jest dobrym pomysłem na
    > uniknięcie problemów.

    Idź, jak gdzieś będziesz przechodzić koło ich oddziału. Kiedyś też coś
    mnie tknęło i wypłacili mi coś koło 50 PLN, które gdzieś tam od wielu
    lat procentowały.

    --
    Grzexs

  • 16. Data: 2020-10-27 21:09:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 25 Oct 2020 10:49:16 +0100, Imka <s...@g...pl>
    wrote:

    >"W ciągu ostatnich 24 miesięcy nie dokonał/a Pani żadnego zlecenia
    >dotyczącego instrumentów finansowych objętych Umową Podstawową (Umowa
    >podstawowa świadczenia usługi przyjmowania i przekazywania zleceń
    >dotyczących Jednostek uczestnictwa, a w zakresie Certyfikatów
    >inwestycyjnych oraz innych instrumentów finansowych dotycząca
    >przyjmowania zapisów w ofertach publicznych przez Biuro Maklerskie BNP
    >Paribas Bank Polska S.A.).
    [...]
    >Nie miałam nigdy nic do czynienia z tym bankiem.
    >Dane dostali pewnie po wchłonięciu Optimy (które to konto zamknęłam
    >we wrześniu 2019).
    Też dostałem, też z optimy i też nie miałem w optimie żadnych
    jednostek uczestnictwa.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?