  • 1. Data: 2020-10-23 11:49:30
    Temat: Karta LOT gratis
    Od: m...@i...pl

    Cześć,
    nie wiem czy zauważyliście, ale właśnie trwa tydzień płatności bezgotówkowych. W
    ramach akcji Diners Club wydaje karty bez opłaty w pierwszym roku. Informacji ten nie
    widziałem na stronach organizacji, ale udało mi się potwierdzić na infolinii.
    Oferta może być ciekawa dla osób korzystających w karty LOT mBanku, oraz dla osób
    podróżujących w tych niepewnych czasach. Zaletą jest ubezpieczenie w podróży, które
    nie ma wyłączenia w związku z pandemia. Dodatkowe zalety to możliwość korzystania z
    saloników na lotniskach, a także fast track np. w Warszawie. Chociaż teraz to fast
    track jest chyba wszędzie.
    Oferta ważna do 31/10/2020r.

    Jedno zastrzeżenie, w karty nie polecam korzystać zagranicą, bo kursy sa chyba na
    poziomie DCC.

    MK

  • 2. Data: 2020-10-23 14:04:34
    Temat: Re: Karta LOT gratis
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A ta karta oprócz opłaty rocznej ma jakąś opłatę miesięczną?
    I czy na pewno jest to zwolnienie z opłaty za pierwszy rok, a nie np. zwolnienie z
    opłaty za wydanie, a za pierwszy rok ew. pobiorą z dołu, jak się nie spełni warunków?

    ZTCP to te karty mają jakieś warunki wydatków, żeby można było skorzystać z
    ubezpieczenia - taka informacja zawsze się przydaje ew. klientom, inaczej zaczyna to
    trącić spamem niestety.
    Saloniki/fast track (heh, rzeczywiście, po co komu fast track przy pustym samolocie -
    podobno piloci muszą teraz wcześniej przychodzić do samolotu, bo boarding jest tak
    krótki, że nie zdążają w tym czasie z robotą papierkową, jaką muszą wykonać przed
    startem ;) bez ograniczeń/warunków?

  • 3. Data: 2020-10-23 14:32:24
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 23 października 2020 o 14:04:36 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]

    ubezpieczenia - taka informacja zawsze się przydaje ew. klientom, inaczej zaczyna to

    Jak masz potrzebe to sprawdz sobie warunki. Ja nie jestem infolinia.
    Informacja sie dziele, bo sam szukalem czegos co zastapi karte mBanku, za ktora
    zostala wprowadzona bezwzgledna oplata. Zwłaszcza, ze nie mam jej opublikowanej na
    oficjalnej stronie DC.

    Co do spamu to faktycznie z grupy, ktora byla merytoryczna niektorzy zrobili smietnik
    z wisienkami i innymi owocami tudzież warzywami. Dlatego kiedys zagladalem tu
    codziennie, a teraz raz na kilka tygodni zeby przejrzeć naglowki.

    To chyba juz nie na ta grupe.

    MK

  • 4. Data: 2020-10-23 15:38:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 23 października 2020 14:32:28 UTC+2 użytkownik Mac Ka napisał:
> [...]
    trącić spamem niestety.

    > Jak masz potrzebe to sprawdz sobie warunki. Ja nie jestem infolinia.

    "Niech panienka nie będzie obrażalska (w oryginale: ordynarna)".

    > Informacja sie dziele, bo sam szukalem czegos co zastapi karte mBanku, za ktora
    zostala wprowadzona bezwzgledna oplata. Zwłaszcza, ze nie mam jej opublikowanej na
    oficjalnej stronie DC.

    Hmm, o którą kartę mBąka chodzi? miles&more (ew. premium)? Czy "czarną"?
    miles&more, OIDP, nie miały chyba żadnych dodatków typu ubezpieczenie czy priority
    pass - jedynie dawały mile premiowe za "zwykłe" zakupy (no chyba ze premium miały coś
    dodane).

    Więc karty z jakimi dodatkami szukasz?
    Rozejrzyj się w:
    1) santander:
    - KK mc world - ubezpieczenie podróży zagranicznej
    - KK visa platinum - ubezpieczenie podróży zagranicznej, assistance (lekarz + np.
    hydraulik), zakupów + 4 darmowe wejścia priority pass w roku.

    Ubezpieczenia podróżne z warunkami aktywacji, ale bardzo łatwymi do spełnienia.

    Karty bezpłatne przez pierwszy rok za 10 transakcji w ciągu 3 miesięcy (karty wydane
    do 30.11 - już miałem napisać 31.11 - tego dnia urodził się Jan Himilsbach ;), potem
    bezpłatne za 10 transakcji w miesiącu, liczą się też transakcje bezwarunkowo
    darmowymi kartami dodatkowymi oraz "mobilnymi".

    mc world dostanie każdy z etatem.
    visa platinum wymaga udokumentowanego dochodu 10k/mc - lub można ją dostać z oferty
    "na klik" - ale minimalny limit to zawsze 10k (niski jak na platynę).
    Jakiś czas temu w santanderze tak było, że oferta "na klik" do 4k pojawiała się
    każdemu, kto założył sobie "konto jakie chce" - można jeszcze spróbować, konta do
    końca listopada bezwarunkowo bezpłatne.

    2) millennium
    - KK gold lub platinum (dla platinum minimalny limit 20k) - ubezpieczenia podróży
    zagranicznej i assistance (ale lekarz tylko w razie wypadku).
    Podróżne też z warunkiem aktywacji, ale minimalnym - zakup za granicą (liczy się też
    w sklepie "bezcłowym" na lotnisku).

    Karty bezpłatne za 5 transakcji/mc, dodatkowe też wymagają 5 transakcji/mc.

> [...]
    tu codziennie, a teraz raz na kilka tygodni zeby przejrzeć naglowki.

    "you're doing it wrong" - nagłówki nie odpowiadają zawartości.
    A wisienek niestety już prawie nie ma :(

> [...]
    jest tak krótki, że nie zdążają w tym czasie z robotą papierkową, jaką muszą wykonać
    przed startem ;) bez ograniczeń/warunków?

    Jak coś dotyczy bonusów do karty to jak najbardziej ta grupa.

  • 5. Data: 2020-10-26 17:59:59
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    czy ktoś z Szanownych na pbb ma lub miał KK z DC i może się pochwalić
    doświadczeniami praktycznymi?

    1. akceptowalność?
    2. dodatkowe bonusy?
    3. czy ta karta ma coś czego nie mają inne?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje