  • 11. Data: 2003-11-23 22:42:26
    Temat: Re: BHP PBK mozilla
    Od: TreXerT <p...@p...pl>

    > Nieprawda - mozilla + sun java 1.4 działa bez zarzutu

    Naprawdę? To dlaczego klienci muszą się zadowolić taką odpowiedzią na
    prośby o uwzględnianie faktu posługiwania się innym systemem niż n/w.

    "W nawiazaniu do Pana korespondencji chcialbym poinformowac, ze usluga
    BPHPBK Sez@m nie wspolpracuje z przegladarkami wymienionymi przez Pana
    co spowodowane jest wbudowana w nie Java SUN. Maszyna wirtualna SUN nie
    potrafi poprawnie obsłużyć okienek wyświetlanych z apletu. Prosimy o
    logowanie sie do systemu za pomoca przegladarki Internet Explorer w
    wersji 5 lub 5.5 z zainstalowana Wirtualna Maszyna Java Microsoftu i
    wylaczona Java SUN lub Netscape Navigator w wersji 4,78".

  • 12. Data: 2003-11-24 00:27:43
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia nie, 23 lis 2003 at 22:42 GMT,
    TreXerT <p...@p...pl> napisał(a):
    > Naprawdę?

    Sprawdzałem osobiście pod Windows, znajomy używa pod Linuxem

    > To dlaczego klienci muszą się zadowolić taką odpowiedzią na
    > prośby o uwzględnianie faktu posługiwania się innym systemem niż n/w.

    Nie wiem - to tylko swiadczy źle o banku

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 13. Data: 2003-11-24 02:05:23
    Od: Populares <n...@g...pl>

    TreXerT wrote:

> [...]
    > aktualny.Do dzisiaj nie mogę korzystać z SBI w tym banku.Wygląda na to
    > ,że jedynie słusznym programem pocztowym jest tam znany nam

    Spróbuj Netscape 4.8 - nowszy niż 4.7.