  • 21. Data: 2018-08-01 11:29:13
    Temat: Re: BGŻ Optima - nowe sierotki ;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 11:23:28 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    > Tak. Nie interesuje mnie okres karencji.

    "okres karencji"- co to takiego?

    > Teraz zawsze się mieszczę. Nawet jeśli karencja wynosi cały miesiąc. :)

    Karencja czy "okres karencji"?

  • 22. Data: 2018-08-01 11:40:31
    Temat: [OT] Re: BGŻ Optima - nowe sierotki ;)
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 11:29, Kris pisze:

    > "okres karencji"- co to takiego?

    Karencja to określony przepisami okres, jaki ma upłynąć, aby coś mogło
    nastąpić. A tutaj znajdziesz przykłady, powinny zaspokoić twoją ciekawość:
    https://sjp.pwn.pl/korpus/szukaj/karencja.html

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 23. Data: 2018-08-01 11:56:31
    Temat: Re: [OT] Re: BGŻ Optima - nowe sierotki ;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 11:40:36 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    > Karencja to określony przepisami okres, jaki ma upłynąć, aby coś mogło
    > nastąpić. A tutaj znajdziesz przykłady, powinny zaspokoić twoją ciekawość:

    I Ty grupowy nazi grammar dlej twierdzisz że "okres karencji" to oprawne określenie?

  • 24. Data: 2018-08-01 12:10:03
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 11:56, Kris pisze:

    > I Ty grupowy nazi grammar dlej twierdzisz że "okres karencji" to oprawne
    określenie?

    Nic nie poradzę na to, że w Optimie ustalają różne okresy karencji.
    I nie dam rady wymyślić lepszego określenia. :(
    Naukowcy od języka polskiego też mają podobny pogląd do mojego. Zapewne
    już zdążyłeś poczytać o tym w korpusie języka polskiego PWN.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 25. Data: 2018-08-01 12:12:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-01 o 12:10, Akarm pisze:

> [...]
    > Naukowcy od języka polskiego też mają podobny pogląd do mojego. Zapewne
    > już zdążyłeś poczytać o tym w korpusie języka polskiego PWN.

    Odwrotnie - to ty masz pogląd podobny do nich. Bo jakby oni twierdzili,
    że okres karencji jest złym określeniem, to pierwszy byś o tym na grupie
    szczekał, jako że sam ani nie masz własnego zdania, ani nie wykazujesz
    się pomyślunkiem.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2018-08-01 14:05:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 11:12, Kris pisze:

    > A z czym przegina?
    > Oszukali Ciebie/Nie wypłacili co mieli wypłacić?

    Ja się czuję trochę oszukany.
    Przez jakiś czas miałem u nich zero. Sprzedałem samochód, kasę z tego
    wpłaciłem do Optimy. Po miesiącu się zorientowałem, że naliczyli mi 2
    razy mniej % niż się spodziewałem.

    Miało być tak prosto i łatwo - konto bez ograniczeń wpłat/wypłat z %
    porównywalnym z lokatami, a tu się okazało, że wymyślili sobie, że nagle
    trzeba otwierać drugie konto aby normalnie skorzystać z rozsądnego
    oprocentowania.
    Dla mnie to jest zabawa w ciuciubabkę i chyba mnie nie bawi.
    Te terminy to też taka zabawa. Ciekawe kiedy okaże się, że dla definicji
    nowych środków będzie się liczyło saldo sprzed 3 lat?
    P.G.

  • 27. Data: 2018-08-01 14:07:15
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 10:41, Akarm pisze:
    > Ja założyłem konto żonie. Za radą tutejszych użytkowników zresztą.
    > I problem rozwiązany - raz na moje, raz na żony konto. Nie interesuje
    > mnie okres karencji. :)
    Jak odpowiednio wydłużą to zacznie interesować :)
    P.G.

  • 28. Data: 2018-08-01 14:25:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    [...]
    >Miało być tak prosto i łatwo - konto bez ograniczeń wpłat/wypłat z %

    Takie rzeczy to tylko w Erze :)

> [...]
    >Te terminy to też taka zabawa. Ciekawe kiedy okaże się, że dla
    >definicji nowych środków będzie się liczyło saldo sprzed 3 lat?

    No coz, nowe srodki to niekoniecznie takie, ktore wczoraz zostaly
    wyplacone a dzis wplacone.
    A nowy klient to nie taki ,co wczoraj zamknal konto, a dzis otworzyl.

    Ciekaw jestem tylko czy im sie to oplaca, taka hustawka w srodkach,
    dzis sa, jutro nie bedzie ...
    a moze po prostu takie czasy - lekki nadmiar pieniedzy, kredyty coraz
    tansze -
    i wiekszosc klientow juz sie pogodzila, i przestala wyplacac :-)

    J.

  • 29. Data: 2018-08-01 16:26:01
    Temat: Re: BGŻ Optima.
    Od: "Trzasko" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:pjs7ml$dq2$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...

    > Ja się czuję trochę oszukany.
    >
    > P.G.

    Bank nikogo nie oszukał.
    Napisali prosto i jasno : jaki procent, na jaki okres,
    jaka kwota maksymalna. Jeżeli ktoś liczył na więcej, to może mieć
    pretensje tylko do siebie.

  • 30. Data: 2018-08-01 17:08:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 09:18:27 UTC+2 użytkownik jureq napisał:

    >A czemu tylko 3 miesiace?
    >Na stałe się na nich obraż
    >"W Radomiu będe kupował";)

    No ale jak nie u nich, to gdzie ?