  • 1. Data: 2018-07-30 12:18:46
    Temat: BGŻ Optima - nowe sierotki ;)
    Od: jureq <j...@n...no>

    Wygląda na to że skończyło się przedłużanie promocji na nowe środki.
    Pozostaje 1,5%. Czy ktoś zna coś innego bez opłat, bez ograniczeń
    przelewów i z wyższym %?

  • 2. Data: 2018-07-30 15:26:45
    Temat: Re: BGŻ Optima - nowe sierotki ;)
    Od: p...@g...com

    Den mandag 30 juli 2018 kl. 12:18:48 UTC+2 skrev jureq:
    > Wygląda na to że skończyło się przedłużanie promocji na nowe środki.
    > Pozostaje 1,5%. Czy ktoś zna coś innego bez opłat, bez ograniczeń
    > przelewów i z wyższym %?

    Nowe warunki maja byc znane 1.08. Ja szczerze mowiac mam ich juz dosc. Nie dosc, ze
    ciagle gmatwaja z datami nowych i straych srodkow, to teraz jeszcze trzeba czekac
    prawie tydzien jak moze laskawie cos opublikuja. A to ich naliczanie odsetek zawsze z
    poslizgiem tez to przyjemnych nie nalezy.
    Na dzis na pewno lepsszy jest ING z OKO bonus na 2,5% /dowolna ilosc wplat i wyplat
    przez 4 mies do 100 tys/.

  • 3. Data: 2018-07-30 16:05:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik pasztab napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >Nie dosc, ze ciagle gmatwaja z datami nowych i straych srodkow, to
    >teraz jeszcze trzeba czekac prawie tydzien jak moze laskawie cos

    Ale dobre procenty coraz trudniej.
    Oni sie chyba beda musieli przemoc, bo na razie
    "konto Smart, obliczone na zysk ... 0.7%", ROTFL :-)

    > A to ich naliczanie odsetek zawsze z poslizgiem tez to przyjemnych
    > nie nalezy.
    >Na dzis na pewno lepsszy jest ING z OKO bonus na 2,5% /dowolna ilosc
    >wplat i wyplat przez 4 mies do 100 tys/.

    Tak mi jeszcze wpadl Alior, konto mocno oszczednosciowe, 2.7% ... ale
    promocja trwa do 31 lipca.
    Trzeba spojrzec od pierwszego :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-07-30 19:18:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-30 o 12:18, jureq pisze:
    > Wygląda na to że skończyło się przedłużanie promocji na nowe środki.
    > Pozostaje 1,5%. Czy ktoś zna coś innego bez opłat, bez ograniczeń
    > przelewów i z wyższym %?

    O kurczę! Przegapiłem termin i pozostawiłem środki na koncie Smart",
    czyli na 0,7%.
    Wielkie dzięki za ten post.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 5. Data: 2018-07-30 19:32:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >O kurczę! Przegapiłem termin i pozostawiłem środki na koncie Smart",
    >czyli na 0,7%.
    >Wielkie dzięki za ten post.

    To sie alarm w telefonie ustawia :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-07-30 22:03:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-30 o 19:32, J.F. pisze:

    > To sie alarm w telefonie ustawia :-)

    Słuszna uwaga.
    Początkowo tak właśnie robiłem.
    Dopiero ostatnio poczułem się zbyt pewnie. :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 7. Data: 2018-07-31 11:02:40
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-07-30 o 19:18, Akarm pisze:

    > O kurczę! Przegapiłem termin i pozostawiłem środki na koncie Smart",
    > czyli na 0,7%.
    > Wielkie dzięki za ten post.

    A ja ciągle nie wiem jak się tego Smarta otwiera.
    Nigdzie w systemie nie znalazłem opcji - otwórz Smarta.
    Przed zalogowaniem owszem jest - czyżby trzeba było tak jakby zupełnie
    nowy klient.
    P.G.

  • 8. Data: 2018-07-31 12:31:58
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > Nigdzie w systemie nie znalazłem opcji - otwórz Smarta.
    > Przed zalogowaniem owszem jest - czyżby trzeba było tak jakby zupełnie

    W zakładkach po prawej: "Dla Ciebie"

  • 9. Data: 2018-07-31 12:33:04
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > W zakładkach po prawej: "Dla Ciebie"

    Tfu :) Po lewej

  • 10. Data: 2018-07-31 14:02:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-07-31 o 12:33, wiatrak pisze:

    > Tfu :) Po lewej

    Dzięki. Poszukam po lewej :)
    Sporadycznie zaglądam do Optimy. OIDP tam jest zakłdka Konta, czy
    Rachunki i inna Oszczędności i tam głównie szukałem miejsca do
    otwierania Smarta bo to rachunek lub bo wyższe odsetki = oszczędności.
    P.G.