  • 11. Data: 2018-08-01 09:18:26
    Temat: Re: BGŻ Optima - nowe sierotki ;)
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Mon, 30 Jul 2018 06:26:45 -0700, użytkownik pasztab napisał:

    > Nowe warunki maja byc znane 1.08. Ja szczerze mowiac mam ich juz dosc.
    > Nie dosc, ze ciagle gmatwaja z datami nowych i straych srodkow, to teraz
    > jeszcze trzeba czekac prawie tydzien jak moze laskawie cos opublikuja. A
    > to ich naliczanie odsetek zawsze z poslizgiem tez to przyjemnych nie
    > nalezy.

    No i znów wydłużyli okres liczenia nowych środków. Tym razem całe 30 dni
    wstecz - stan na 02.07. Przez najbliższe 3 miesiące nie zobaczą moich
    pieniędzy.

  • 12. Data: 2018-08-01 10:38:07
    Od: p...@g...com

    Den onsdag 1 augusti 2018 kl. 09:18:27 UTC+2 skrev jureq:

    > No i znów wydłużyli okres liczenia nowych środków. Tym razem całe 30 dni
    > wstecz - stan na 02.07. Przez najbliższe 3 miesiące nie zobaczą moich
    > pieniędzy.

    Moich tez. Optima coraz bardziej przegina (

  • 13. Data: 2018-08-01 10:41:38
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 09:18, jureq pisze:

    > No i znów wydłużyli okres liczenia nowych środków. Tym razem całe 30 dni
    > wstecz - stan na 02.07. Przez najbliższe 3 miesiące nie zobaczą moich
    > pieniędzy.

    Ja założyłem konto żonie. Za radą tutejszych użytkowników zresztą.
    I problem rozwiązany - raz na moje, raz na żony konto. Nie interesuje
    mnie okres karencji. :)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 14. Data: 2018-08-01 11:10:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 09:18:27 UTC+2 użytkownik jureq napisał:

    > No i znów wydłużyli okres liczenia nowych środków. Tym razem całe 30 dni
    > wstecz - stan na 02.07. Przez najbliższe 3 miesiące nie zobaczą moich
    > pieniędzy.

    A czemu tylko 3 miesiace?
    Na stałe się na nich obraż
    "W Radomiu będe kupował";)

  • 15. Data: 2018-08-01 11:12:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 10:38:08 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:

    > Moich tez. Optima coraz bardziej przegina (

    A z czym przegina?
    Oszukali Ciebie/Nie wypłacili co mieli wypłacić?

  • 16. Data: 2018-08-01 11:15:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 10:41:42 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    > Ja założyłem konto żonie. Za radą tutejszych użytkowników zresztą.
    > I problem rozwiązany - raz na moje, raz na żony konto. Nie interesuje
    > mnie okres karencji. :)

    "okres karencji"?

  • 17. Data: 2018-08-01 11:17:42
    Od: p...@g...com

    Den onsdag 1 augusti 2018 kl. 11:12:13 UTC+2 skrev Kris:

    > A z czym przegina?
    > Oszukali Ciebie/Nie wypłacili co mieli wypłacić?

    Przegina. Ustala coraz bardziej wsteczne daty na srodki, ktore maja zalapywac sie
    jako nowe czy nie nowe. Nigdy nie dopisuje odsetek zaraz po zakonczeniu miesiaca
    nastepnego dnia, tylko zawsze trzeba czekac na iles tam /1-2 albo i 3/ dni roboczych
    jak laskawie sie pojawia. Teraz jeszcze zakonczyli promocje i przez tydzien cisza.
    Jak ktos ma sile bawic sie jeszcze w ich gry to powodzenia. Ja sie przenosze.

  • 18. Data: 2018-08-01 11:22:55
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 11:15, Kris pisze:

    > "okres karencji"?

    Tak. Nie interesuje mnie okres karencji.
    Teraz zawsze się mieszczę. Nawet jeśli karencja wynosi cały miesiąc. :)
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 19. Data: 2018-08-01 11:27:10
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 11:17, p...@g...com pisze:

    > Jak ktos ma sile bawic sie jeszcze w ich gry to powodzenia. Ja sie przenosze.

    A ja się nie przeniosę.
    Przynajmniej do czasu, aż jakiś inny bank zaoferuje dogodniejsze konto
    oszczędnościowe. Wydaje mi się, że jeszcze dłuuuugo takie się nie pojawi.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 20. Data: 2018-08-01 11:27:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 11:17:43 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:

> [...]
    > Jak ktos ma sile bawic sie jeszcze w ich gry to powodzenia. Ja sie przenosze.

    Znaczy masz głównie pretensje że promocji nie robią albo robią takie co Tobie nie
    odpowiadaja?
    Ciekawe podejście;)