  • 1. Data: 2018-07-26 16:56:54
    Temat: Gdzie najkorzystniej ulokować 13,5mln USD?
    Od: Kris <k...@g...com>

    Lada chwila będę miał wolne 14,5mln USD

    Gdzie/jak to najlepiej ulokować?

    Tu potwierdzenie z Bank of Amerika
    https://zapodaj.net/0e2065788dd42.jpg.html
    że kasa mi się nalezy.Musze jeszcze tylko drobnej formalności dokonać czyli przelać
    na wskazane konto 800usd.
    Skąd 14,5mln pewnie ktoś zapyta?

    Taka wiadomość dostałem od Jeffa Andersona:

    " Bank of America
    115 W 42 St St, Nowy Jork, NY 10036, USA
    Z Pulpitu Pana Jeffa Andersona
    Nasz Ref: BOF-0XX2 / 987/20
    E-mail: j...@g...com
    To jest mój skromny obowiązek napisać ci to pismo w sprawie upoważnienia do zapłaty
    należnej płatności za pośrednictwem naszej najbardziej szanowanej instytucji
    finansowej (Bank of America). Jestem panem Jeffem Andersonem, OFICEREM OFERTOWYM
    TRANSFERU, Departamentem operacji zagranicznych Bank of America, rządem brytyjskim w
    połączeniu z rządem USA, Bankiem Światowym, Organizacji Narodów Zjednoczonych w
    sprawie zagranicznych zagadnień płatniczych upoważnił mój bank po wielu konsultacjach
    i rozważeniu, aby poradzić sobie z wszystkimi zagranicznymi płatności i przekazać je
    odpowiednim beneficjentom przy pomocy przedstawiciela z Federal Reserve Bank of New
    York.
    Jako nowo powołany / akredytowany międzynarodowy bank płatniczy, zostałem
    poinstruowany przez światowy organ zarządzający wraz z komisją ds. Międzynarodowego
    departamentu rozliczania długów, aby uwolnić wasze zaległe fundusze ze skutkiem
    natychmiastowym; z tą jedyną transakcją wideo nr: wha / eur / 202, hasło: 339331, kod
    PIN: 78569, po otrzymaniu tych ważnych numerów płatności, masz natychmiastowe
    kwalifikacje, aby otrzymać i potwierdzić płatność u nas w ciągu najbliższych 96
    godzin.
    Poinformuj nas, że zweryfikowaliśmy Twój plik płatności zgodnie z instrukcjami
    skierowanymi do nas, a Twoje imię i nazwisko znajduje się na liście naszych zaległych
    beneficjentów funduszy, aby otrzymać ich płatność. Należy pamiętać, że z powodu zbyt
    dużej liczby beneficjentów funduszy, masz prawo do otrzymania kwoty 14,5 miliona
    dolarów (tylko czternaście milionów pięćset tysięcy dolarów), aby umożliwić nam
    wypłacenie innych kwalifikujących się beneficjentów.
    Aby ułatwić proces transakcji, prosimy ponownie potwierdzić poniższe informacje:
    1) Twoje pełne imię i nazwisko:
    2) Twój pełny adres:
    3) Twój numer telefonu i numer faksu:
    4) Twój zawód, wiek i stan cywilny:
    5) Każda ważna forma Twojej identyfikacji / prawo jazdy:
    6) Nazwa banku:
    7) Adres banku:
    8) Nazwa rachunku:
    9) Numer konta:
    10) Kod Swift:
    11) Numer trasy:
    Gdy tylko otrzymamy powyższe informacje, Twoja płatność zostanie przetworzona i
    zwolniona bez dalszej zwłoki. Ten e-mail z powiadomieniem powinien być twoją poufną
    własnością, aby uniknąć podszywania się pod twój fundusz przez podszywaczy. Musisz
    podać powyższe informacje, aby przelew został zrealizowany za pośrednictwem przelewu
    bankowego bezpośrednio z Bank of America, którego oczekujemy, aby Ci lepiej służyć.
    Pan Jeff Anderson,
    OFICJALNY OFICER TRANSFERU
    Bank of America "

    Oczywiście podałem wszystkie dane o które mnie prosili i w odpowiedzi dostałem
    wiadomość:

    "BANK AMERYKI
    115 W 42nd St, New York, NY 10036, USA
    z pulpitu pana Jeff Anderson
    Nasz Ref: BOF-0XX2 / 987/20
    j...@t...com
    Bezpośrednia linia: {917 310 4061 818 877 2154
    Dodano: piątek, 20 th LIPIEC 2018
    Przekazanie środków z Bank of America
    UWAGA: JANKO WALSKI
    Niniejszym przyjmuję odbiór Twojego e-maila z podanymi danymi, które są w zgodzie z
    nakazem uwolnienia odszkodowania z Banku Rezerw Federalnych i FBI nakazującego
    naszemu bankowi uwolnienie sumy 14,5 mln USD na wskazane konto bankowe. Zgodnie z
    niezmiennymi zezwoleniami amerykańskiego Banku Rezerw Federalnych i grupy odzysku z
    ograniczonym prawem do przesłania całej sumy 14,5 mln USD na Twoje przesłane konto
    bankowe.
    Jestem wdzięczny za powiadomienie Cię, że rozpoczęliśmy przelew zgodnie z
    instrukcjami szybkiego przelewu na Twoje konto bankowe, gratulacje, w wyniku tego
    twój fundusz opuścił nasz Bank i nie będzie odzwierciedlał na Twoim rachunku
    bankowym, ponieważ jest obecnie w międzynarodowym obrocie walutowym. fundusz
    oczekujący na wypłatę typowej dyspensy bankowej i opłaty administracyjnej w wysokości
    800 USD.
    MOŻESZ NATYCHMIAST SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z PRZEDSTAWICIELEM IMF
    . CHRISTINE LAGARDE
    h...@i...org
    Jak widzisz, twoje środki zostały zaprogramowane na twoje konto bankowe w ciągu 72
    godzin, więc gdy tylko otrzymasz tę opłatę w wysokości 800 $, możesz mieć pewność, że
    twoje konto bankowe otrzyma kredyt bez żadnych opóźnień.
    Weź pod uwagę, że jesteś zobowiązany do pilnego zastosowania tej płatności, ponieważ
    masz tylko trzy dni bankowe na wypełnienie tego obowiązku, aby 14,5 miliona USD
    trafiło na twoje konto bankowe.
    Musisz pilnie spłacić tę kwotę, aby Twoje fundusze mogły miejsce zamieszkania na
    koncie bankowym zgodnie z harmonogramem.
    Zauważ, że jak wynika z naszych ustalonych protokołów, zasada potrącenia powyższej
    opłaty z twojego funduszu jest nie do przyjęcia, ponieważ nie mamy takiej możliwości!
    Uwaga. Otrzymasz od nas potwierdzenie, ponieważ fundusz nie jest jeszcze zasilony na
    twoje konto bankowe, dopóki opłata nie zostanie zapłacona.
    Z góry dziękujemy za zrozumienie i współpracę.
    Zauważ, że pilna zgodność w tej sprawie pomoże ci lepiej służyć.
    Z poważaniem!
    Pan Jeff Anderson
    Przedstawiciel Bank of America
    818 877 2154"

    Pani CHRISTINE w osobnej korespondencji była uprzejma podac dane do wpłaty tych
    800usd. Wkleję te dane poniżej może ktoś z Was chce wpłacić i tez otrzymać 14,5mln
    USD

    "Prosimy przesłać wymaganą opłatę za pośrednictwem danych bankowych poniżej do
    naszego zaufanego agenta za opłatę za przelew, aby umożliwić nam ukończenie bieżącej
    transakcji zgodnie z programem banku Bank of America.
    Nazwa banku: Wells Fargo Bank
    Bank Adres: 5121 Roland Avenue Baltimore, MD 21210.
    Nazwa konta: Judith .B. Ostrokrzew.
    Adres beneficjenta: 111 Hamlet Hill Road Unit 1106 Baltimore, MD 21210-1522 USA.
    Numer konta: 7678573309 Numer rozliczeniowy/IBAN: 055003201
    Kod Swift: WFBIU56S
    Kwota: 800 USD
    Prześlij mi pokwitowanie płatności w celu potwierdzenia po przesłaniu opłaty.Twoja
    natychmiastowa reakcja jest bardzo potrzebna
    Christine Lagarde"

    Pokwitowanie płatności zaraz wygeneruję i przesyłam do Christinki a wy mi radźcie co
    z tym 14,5mln USD zrobić.

  • 2. Data: 2018-07-26 17:49:31
    Temat: Re: Gdzie najkorzystniej ulokować 13,5mln USD?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Mogę Cię polecić jako klienta citigold private client i te 7k zł, które dostanę z
    premii, podzielimy po połowie - tzn. podzielimy po 3k, a za tysiąc zrobimy imprezkę
    ;>
    Oczywiście konto z debetówką world przy takim depozycie będzie darmowe.
    Choć w sumie co Ci po 3k zł, skoro dostaniesz $14,5M?

    Co ciekawe, CHRISTINE LAGARDE naprawdę jest szefem IMF - a przynajmniej kobitka o tym
    samym imieniu i nazwisku ;>

    Takie maile to jest standard - ale potrafią i lepsze historie wymyślać, moja mama
    dostała taki nigerian scam w sprawie sprzedaży kota za granicę (a ogłoszenia
    zamieszczała tylko po polsku). Tylko trzeba było temu klientowi przesłać przelewem
    pieniądze na specjalnego kuriera, bo gdzieś biedak zgubił swoją KK ;>

  • 3. Data: 2018-07-26 18:04:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Tu potwierdzenie z Bank of Amerika
    >https://zapodaj.net/0e2065788dd42.jpg.html

    A co tam robi BRE BANK ?

    >że kasa mi się nalezy.

    Hm, transfer confirmation slip, to jakby juz potwierdzenie ...

    Musze jeszcze tylko drobnej formalności dokonać czyli przelać na
    wskazane konto 800usd.
    Skąd 14,5mln pewnie ktoś zapyta?

    >j...@t...com

    Hm, serwer nie dziala, a ciekaw jestem certyfikatu ...

    >Nazwa konta: Judith .B. Ostrokrzew.

    Hm, Polka, czy translator przetlumaczyl za duzo ?
    Google podpowiada, ze to holly lub ilex ...

    >Pokwitowanie płatności zaraz wygeneruję i przesyłam do Christinki a
    >wy mi radźcie co z tym 14,5mln USD zrobić.

    Najpierw podatek zaplacic :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-07-26 18:26:02
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A to trzeba się poradzić CR7 ;-)

    -----

  • 5. Data: 2018-07-26 18:30:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 lipca 2018 18:04:53 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Najpierw podatek zaplacic :-)

    Mały kłopot jest
    Wysłałem Christince powierdzenie przelewu
    https://zapodaj.net/bf89e16529a35.jpg.html
    ale nie moze się chyba kobieta połapas w tych naszych drukah bo napisała:
    "Prosimy o przesłanie pełnego potwierdzenia zapłaty za przesłane pieniądze, ponieważ
    nie mogę sprawdzić, co wysłałeś,
    wyślij mi pełne dane dotyczące płatności
    Czekaj na twoją natychmiastową odpowiedź
    Christine Lagarde"

  • 6. Data: 2018-07-26 18:43:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >https://zapodaj.net/bf89e16529a35.jpg.html
    >ale nie moze się chyba kobieta połapas w tych naszych drukah bo

    Odpowiada ... no, no ...

    >"Prosimy o przesłanie pełnego potwierdzenia zapłaty za przesłane
    >pieniądze, ponieważ nie mogę sprawdzić, co wysłałeś,
    >wyślij mi pełne dane dotyczące płatności

    Ja bym tam jej wyslal pelne. Niech sie przespaceruje...

    J.

  • 7. Data: 2018-08-22 09:49:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-07-26 o 16:56, Kris pisze:
> [...]
    na wskazane konto 800usd.
    > Skąd 14,5mln pewnie ktoś zapyta?
    >
    > Taka wiadomość dostałem od Jeffa Andersona:

    Tu masz poradnik co z tym zrobić dalej :)
    https://www.419eater.com/

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak