  • 31. Data: 2018-08-01 19:00:32
    Temat: Re: BGŻ Optima.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-08-01 o 16:26, Trzasko pisze:

    > Bank nikogo nie oszukał.

    Formalnie rzecz ujmując nie - dlatego napisałem "trochę".

    Jest konto "Optymalne" które ma służyć (na tym według mnie ta
    optymalność polega) do przechowywania środków w warunkach porównywalnych
    z lokatami, ale z możliwością wypłaty.
    Tak przynajmniej rozumiałem początkowo tę ideę. Ta możliwość wypłaty
    miała być argumentem aby zabrać lokaty innym bankom.
    Co się takiego stało, że konto Optymalne już nie jest Optymalne i aby
    skorzystać z promocji trzeba założyć nowe (nazwy nie pomnę).
    Stąd prosta droga do tego, że co nowa promocja to będzie nowa nazwa
    konta które trzeba założyć tylko po to aby skorzystać z promocji.
    A może da się tak napisać regulamin _jednej_ promocji, aby klient musiał
    co tydzień zakładać nowe konto i przerzucać środki aby ciągle korzystać
    z promocji. Na pewno ludzie pozapominają.

    > Napisali prosto i jasno : jaki procent, na jaki okres,
    > jaka kwota maksymalna. Jeżeli ktoś liczył na więcej, to może mieć
    > pretensje tylko do siebie.

    Ja sprawdziłem tylko % i od kiedy liczą się nowe środki, a nie
    zauważyłem, że nazwa konta musi być zmieniona.
    P.G.

  • 32. Data: 2018-08-02 08:35:06
    Temat: Re: BGŻ Optima - nowe sierotki ;)
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Kris napisał(a) w wiadomości: ...
    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 10:38:08 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:

    >[....]
    >
    >A z czym przegina?
    >Oszukali Ciebie/Nie wypłacili co mieli wypłacić?

    Jako "nowy" zainteresowałem się - wniosek o założenie
    i dopiero na końcu wniosku żądanie skanu dokumentu.
    Skąd nagle wezmę skaner albo chociaż komórkę z
    dobrym aparatem?
    Poza tym "religia" mi zabrania...
    Zdarza się, że bank dokładnie opisuje procedurę, co
    będzie potrzebne itd. ZTCP było tak np. w doprowadzonym
    do upadłosci przez KNF SK Banku.
    Nawet na infolini BGŻ Optimy krótko acz rzetelnie promocje,
    cechy konta i procedurę założenia opisano, oprócz...
    informacji o żądaniu skanu.

    Zamiast o nagrywaniu rozmów dla "bezpieczeństwa" powinni
    o tym ostrzegać. Na stronie z propozycją lokat/rachunków
    nic, po rozwinięciu szczegółow nic. Chyba, że nie zauważyłem...
    Na cholerę im to? Zgodność danych na "rach. powiązanym"
    nie wystarcza?
    Poza tym login czy hasło (nie pamiętam) w tytule przelewu...

    Arek