  • 51. Data: 2002-08-23 07:29:37
    Temat: Re: Autoryzacjew w PosCardach ;)
    Od: a...@p...onet.pl

    > Twierdzisz ze wiesz lepiej jakie mi sa znane rozwiazania kas
    > fiskalnych? ;-)

    jak przeczytasz dokladniej to doczytasz sie ze nie jedyne, a nigdzie nie
    swierdzam co Ci jest znane

  • 52. Data: 2002-08-23 08:06:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Aug 23, 2002 at 09:29:37AM +0200, a...@p...onet.pl wrote:

    > jak przeczytasz dokladniej to doczytasz sie ze nie jedyne, a nigdzie nie
    > swierdzam co Ci jest znane

    A przeczytales pytanie i odpowiedz? Bo zdaje sie ze nie do konca.

    --

    --w

  • 53. Data: 2002-08-23 18:48:53
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wystukał(a) na
    klawiaturze parę literek w wiadomości news:3D65167C.F727A75A@poczta.fm...

    > Ja we wtorek uiściłem w Realu w Łodzi kwotę 3,15 i niestety: numer
    > autoryzacji 083605 1. :-(

    Musiala tak dla zasady dostac autoryzacje

  • 54. Data: 2002-08-23 19:06:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin I." <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Musiala tak dla zasady dostac autoryzacje

    Niesety nie - Lodz jest autoryzowana w 100% - Kielce sa jednym z wyjatkow -
    zalezy to od kierwnika marketu w porozumieniuz dyrektorem regionalnym

    --
    JaKi

  • 55. Data: 2002-08-23 21:54:43
    Od: v...@p...onet.pl

    skad wiadomo ze transakcja jest autoryzowana?

  • 56. Data: 2002-08-23 22:01:23
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Pekao.

    > skad wiadomo ze transakcja jest autoryzowana?

    Stąd, że na autoryzacje czeka się zwykle od kilku do kilkunastu, a nawet
    kilkudziesięciu sekund, a pozatym jeśli transakcja jest autoryzowana to na
    slipie wydrukowany jest nr autoryzcji.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 57. Data: 2002-08-24 14:46:54
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "WaSyL" <w...@c...pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:ajt45m$6t7$1@news2.tpi.pl...

    > VC Millenium -> zdarzalo mi sie tankowac nawet za 100PLN i miec offline
    > MasterCard Citi ->jeszcze nie mialem takiego przypadku

    Mielismy terminal tak ustawiony ze offline szly do 200zl, ale teraz laczy
    sie przez satelite wiec tylko do 100zl leca offline ale co ktoras musi byc
    online - tak dla zasady