  • 1. Data: 2002-08-18 10:44:48
    Temat: Re: Kapitalizacja?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Konto założyłem 17 dnia miesiąca. Kiedy w mbanku następuje kapitalizacja?

    Pieniazki licza ci od tego co jest pod koniec kazdego dnia na koncie a
    calosc wyplacaja 1go nastepnego miesiaca. (data ksiegowania odstatni dzien
    miesiaca)

    Czyli nawet jesli 1 mln zl bedzie na koncie przez jeden dzien 2go miesiaca -
    to po miesiacu dostaniesz nalezne odsetki.

  • 2. Data: 2002-08-18 12:00:18
    Temat: Kapitalizacja?
    Od: "Grzegorz Kaliński" <e...@p...ckp.pl>

    Mam konto w Mbanku. Jak Wam pewnie wiadomo jest tam kapitalizacja
    miesięczna... Mam pytanie dotyczące własnie tego. Np:
    Wpłacam na konto 100zł. Piniądze leżą 5 dni... potem je zabieram i nic do
    końca okresu kapitalazcji nie wpł;acam... dostanę jakieś odsetki?
    Mam konto i ostatnio wpłacłem 1350 zł. Wykonuję dużo transakcji więc czasami
    jest trochę mniej kasy, czasami jest trochę więcej. Jak w takim przypadku
    nalicza się odsetki?
    Konto założyłem 17 dnia miesiąca. Kiedy w mbanku następuje kapitalizacja?

    Mat