  • 41. Data: 2002-08-20 07:26:49
    Temat: Re: Autoryzacjew w PosCardach ;)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 18 Aug 2002 17:10:04 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >A to jest ciekawe, bo oni (eservice) twierdza
    >(http:/www.eservice.pl/dzis/nasze_argumenty.html) ze robi pelna
    >autoryzacje transakcji.

    Dostalem od eS odpowiedz, ze "w zdecydowanie marginalnych, naprawdę
    pojedynczych sytuacjach" może być konieczność ustawienia innego niż 0
    floor limitu.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 42. Data: 2002-08-20 07:43:13
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Dostalem od eS odpowiedz, ze "w zdecydowanie marginalnych, naprawdę
    > pojedynczych sytuacjach" może być konieczność ustawienia innego niż 0
    > floor limitu.

    A moze ktos w ramach testow sprawdzi czy tylko kielecki REAL tak ma czy
    wszystkie. Chyba wszytskie przeszly pod skrzydla eS. Krakow tez na 100% ale
    placilem wtedy jakies 3 PLN i sie nie chcialem wyglupiac z karta.

    --
    JaKi

  • 43. Data: 2002-08-20 10:04:41
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:ajo9df$5od$1@news.tpi.pl...
    > W ciagu kilku ostatnich dni czesciej niz zwykle uzywalem karty. Wrazenia

    [....]

    VC Millenium -> zdarzalo mi sie tankowac nawet za 100PLN i miec offline
    MasterCard Citi ->jeszcze nie mialem takiego przypadku

  • 44. Data: 2002-08-20 14:33:38
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wystukał(a) na
    klawiaturze parę literek w wiadomości news:3D616B76.39C2899F@poczta.fm...

    > Płaciłem wczoraj jajecznicą na Statoilu 4,99 i poszło bez autoryzacji
    > (POS Pekao).

    Na stacji mielismy 1 POSa (Pekao) ktory lykal karty V do 200zl bez
    autoryzacji co ktoras jednak musiala przeleciac przez druciki, jednak teraz
    POS laczy sie przez telenora ( satelite) i chyba wszystkie sa autoryzowane
    ( nie chce mi sie chodzic do niego, i juz z niego nie korzystam), bo czas
    autoryzacji sie skrucil

  • 45. Data: 2002-08-22 16:51:08
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    "Jarosław Popiel" wrote:

    > A moze ktos w ramach testow sprawdzi czy tylko kielecki REAL tak ma czy
    > wszystkie. Chyba wszytskie przeszly pod skrzydla eS. Krakow tez na 100% ale
    > placilem wtedy jakies 3 PLN i sie nie chcialem wyglupiac z karta.

    Ja we wtorek uiściłem w Realu w Łodzi kwotę 3,15 i niestety: numer
    autoryzacji 083605 1. :-(

    pzdr

    Tomek

  • 46. Data: 2002-08-22 16:55:38
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ja we wtorek uiściłem w Realu w Łodzi kwotę 3,15 i niestety: numer
    > autoryzacji 083605 1. :-(

    Jaka karta?

    --
    JaKi

  • 47. Data: 2002-08-22 17:56:54
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    "Jarosław Popiel" wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jaka karta?

    Jajecznica

    pzdr

    Tomek

  • 48. Data: 2002-08-22 18:05:47
    Od: a...@p...onet.pl

    > Pytam sie powaznie, bo jedyne mi znane rozwiazania z kasa fiskalna to
    > polcard.

    wcale nie jedyne ! rowniez CKC

    pozdr.

  • 49. Data: 2002-08-22 18:06:05
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    No to mi sie podoba Real kielecki ;-) Moze w Lozi duzo fraudow mieli - albo
    Kielce maja jakiegos porzadnego czleka ktory tym sie zajmuje.

    --
    JaKi

  • 50. Data: 2002-08-23 06:56:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Aug 22, 2002 at 08:05:47PM +0200, a...@p...onet.pl wrote:

    > wcale nie jedyne ! rowniez CKC

    Twierdzisz ze wiesz lepiej jakie mi sa znane rozwiazania kas
    fiskalnych? ;-)

    --

    --w