  • 1. Data: 2004-01-29 20:41:32
    Temat: BPHPBK - obsługa karty 2,50
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

    Witam !
    Zacząłem analizować wyciągi swojego Srebrnego Sezama:
    w październiku 2003 nie wykonałem żadnej płatności bezgotówkowej kartą
    Maestro
    => więc z datą 10.lis.2003 pobrano odemnie opłatę 2,50zł tyt. obsługa karty
    = ZGODA !

    w listopadzie dokonałem czterech transakcji bezgotówkowych kartą w dniu:
    dwa razy w dniu 29.11.2003 w dwóch różnych stoiskach hipermarketu E.Lecrerk
    dwa razy w dniu 30.11.2003 w dwóch różnych stoiskach hipermarketu Tesco
    zakupy były planowane nic na siłę...
    ale nie ma tych transakcji w przysłanym wyciągu za okres
    01/11/2003-30/11/2003

    w grudniu dokonałem pięciu transakcji bezgotówkowych kartą Maestro:
    w dniu 2.12.2003
    dwa razy w dniu 5.12.2003 w dwóch różnych sklepach
    w dniu 6.12.2003
    w dniu 22.12.2003
    wszystkie te 5 transakcji jest na wyciągu za okres 01/12/2003-31/12/2003
    też są te 4 transakcje z listopada z datami efektywnymi 29 i 30.11

    ale też na tym wyciągu jest z dniem 6/12/2003 pobrana opłata 2,50zł tytułem
    obsługi karty.
    Zamierzam złożyć reklamację, dokonałem przecież 4 transakcji w listopadzie i
    są one na wyciągu, tyle że z miesięcznym opóźnieniem.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]

  • 2. Data: 2004-01-29 21:49:46
    Temat: Re: BPHPBK - obsługa karty 2,50
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    > => więc z datą 10.lis.2003 pobrano odemnie opłatę 2,50zł tyt. obsługa
    karty

    faktycznie dali by sobie spokoj z tymi 4 transakcjami - zamiast tego mogliby
    wymusic zaplate w miesiacu karta na kwote np. 200 zl a nie bieganie z
    zakupami po 5-10 zl aby miec 4 transakcje:))
    Pomysl ile starcisz na znaczek lub/i paliwo do samochodu aby dojechac albo
    telefon(y) albo bilet tramwajowy:))

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-01-29 21:57:32
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl> wrote in message
> [...]
    > wymusic zaplate w miesiacu karta na kwote np. 200 zl a nie bieganie z
    > zakupami po 5-10 zl aby miec 4 transakcje:))

    A to nie jest tak, ze bank zarabia na tych transakcjach od sztuki, a nie od
    wysokosci?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2004-01-29 23:01:58
    Od: "david" <W...@o...pl>

    z tego co wiem niepobrana zostanie opłata za ubezpiecznie karty jeżeli
    dokona się w danym miesiącu 4 transakcji kartowych - haczyk jest w tym że te
    transakcje mu8szą być rozliczone jeszcze w tym samym miesiącu bo inaczej się
    nie liczą, płaciłeś 30.11. transakcję tą rozliczyli już w grudniu więc SORRY
    ale za ubezpieczenie zapłacić musisz
    i przeczytaj jeszcze raz kiedy NIE jest pobierana ta opłata i jak jest ona
    pobierana (z góry czy z dołu)

    pozdr
    david

  • 5. Data: 2004-02-12 06:31:46
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

    Użytkownik "david" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale za ubezpieczenie zapłacić musisz
    > i przeczytaj jeszcze raz kiedy NIE jest pobierana ta opłata i jak jest ona

    No i własnie tak się stało, za późno płaciłem kartą. Dostałem odpowiedź z
    BPH PBK na moje pismo...
    Tylko dlaczego ja jestem winny temu, że rozliczenia z centrami kartowymi tak
    długo trwają ?

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl