  • 1. Data: 2004-01-29 21:30:39
    Temat: mBank ma się dobrze :)
    Od: "szarim" <a...@p...onet.pl>

    Dowody? :

    1.3 biurowce w Łodzi i pracownicy nadal się nie mają gdzie pomieścić...
    2. Z w/wym pracowników 2/3 (a może i ciut więcej) to nie są pracownicy mBanku -
    tylko spółki dziwki CERI (hehehe - dziwki dlatego - bo tanio tych pracowników
    sprzedaje...)
    3. Zarobki "bardzo mądrych" i "bardzo twórczych" informatyków - od 3500
    (początkujący po studiach) do 7000 (no tu musi już mieć min. roczne
    doświadczenie...)
    4. Ciągła współpraca z szmatccenter (i ciągłe koszty aktualizacji - czy też
    konserwacji systemu). Pamiętajcie każda przerwa z soboty na niedzielę to
    średnio 200,000 wyrzucone w błoto
    5. Kioski mBanku (HAHAHA) - bankomat(no troszkę kosztuje - tyle że nie mBank)
    +wrzutnia(jak poprzednio)+2 komputerki (tu bank biednieje - 10000)+telefon
    (aparat za 1200, instalacja za 3500) +obudowa (20000) +panienka (1300 za
    miesiąc - jak tanio!!!) - czyli w sumie jakieś 40000 w zaokrągleniu, ale za to
    czynsz za powierzchnię w Geancie jaki ładny. Z samego czynszu ze dwa kioski by
    można postawić...
    6. O nie, więcej nie napiszę - co za dużo to niezdrowo (mogłoby mi się o dupkę
    obić, a lubię siedzieć na miękkim, a nie bolącym)

    Rzucam hasełko: Lachowski do USA, Kostrzewa do lamusa...

  • 2. Data: 2004-01-29 21:38:03
    Temat: Re: mBank ma się dobrze :)
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    bank ma przynosic zysk!!! a nie Twoje zadowolenie, to ze Ty zamkniesz r-k w
    mBanku nie spowoduje ze cale BRE padnie. Nie podoba sie to mowisz do
    widzenia i zakladasz r-k w innym banku proste!

    Marek

  • 3. Data: 2004-01-29 21:42:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-29 22:38, Użytkownik Marek napisał:

    > widzenia i zakladasz r-k w innym banku proste!

    Zbyt trudne dla niektorych, o ile latwiej przeciez wyslac setki
    glupich postow ...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2004-01-29 22:09:25
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "szarim" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Rzucam hasełko: Lachowski do USA, Kostrzewa do lamusa...

    Rzucam ważniejsze hasełko :

    23:08 - SYMANTEC WYPUŚCIŁ własnie najnowszą bazę wirusów ... polecam się
    zupdatować ...

    Pozdrawiam
    Kolorowych snów
    SP na L4

  • 5. Data: 2004-01-29 22:19:15
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Rzucam hasełko: Lachowski do USA, Kostrzewa do lamusa...

    "mBank jak kazdy inny...".

  • 6. Data: 2004-01-30 17:24:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marek" <m...@w...pl> writes:

    > bank ma przynosic zysk!!!

    Jak dla mnie, to jego zysk mam gdzies. Bank ma byc lepszy niz inne banki.
    mBank byl lepszy niz inne w bardzo niewielkiej, ale jednak niepustej
    czesci uslug:

    a) w oprocentowaniu depozytow
    b) w kosztach przelewow
    c) w wyplatach z bankomatow Euronetu w Polsce, kartami debit VE.

    byl gorszy (i z tych uslug nie korzystalem):
    d) we wszystkim co ma jakis zwiazek z kartami (poza a))
    e) we wszystkim co ma jakis zwiazek z waluta inna niz zlotowki
    f) przy wyplacie nieco wiekszych sum (nie wszystko da sie oplacic
    przelewem)
    f) we wszystkich mniej typowych rzeczach, ktorych nie zalatwi komputer.
    (zapewne cos by tu sie jeszcze znalazlo, ale nie o to chodzi)

    Teraz mBank przestal byc lepszy w b). Od jakiegos czasu nie jest juz
    tez lepszy w a). Bankomaty BZWBK mnie nie interesuja, euronetowe sa
    w odpowiednich dla mnie miejscach, poza tym nie korzystam z nich
    czesto, i nie jest to jedyny bank, ktorego mam karte.

    Duzo tych plusow nie zostalo :-(
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 7. Data: 2004-01-31 17:50:10
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    a bank ma gdzies to ze chcesz miec przelewy za darmo
    to nie jest iunstytucja charytatywna!!!

    za trudne?

    Marek

  • 8. Data: 2004-01-31 19:07:42
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sat, 31 Jan 2004 18:50:10 +0100, "Marek" <m...@w...pl> wrote:

    >a bank ma gdzies to ze chcesz miec przelewy za darmo
    >to nie jest iunstytucja charytatywna!!!
    >
    >za trudne?

    Dla Ciebie najwyrazniej skoro nawet nie wiesz, ze sa kraje gdzie praktycznie
    wszystkie banki maja podstawowe uslugi dla klientow za darmo.

    A jak naprawde zarabia bank taki jak BRE?

    Cytat z tego postu:
    ======
    Nie mysl o bankach w kategoriach drobnego inwestora / ciułacza, robiącego
    w gruncie rzeczy groszowe interesy na inwestycjach w lokaty itp.
    Klient detaliczny ma z reguły ograniczony horyzont czasowy i skromne środki.
    W przeciwieństwie do swoich detalicznych klientow banki najwiecej zarabiają na
    kredytowaniu bardzo kosztownych i długofalowych inwestycji, (często
    posiadających gwarancje lokalne, rządowe, a nawet międzynarodowe) - przykład :
    inwestycje w budowę odwiertów ropo/gazonośnych, uzbrojenie / infrastruktura
    terenu pod przyszle inwestycje, produkcję/export broni, itp.
    itp. Banki są udziałowcami takich przedsięwzieć, ktore jeśli były trafnie
    zanalizowane pod katem ryzyka, potrafią przynieść kilkuset procentowe zyski.
    Wydziały detaliczne takich bankow inwestycyjnych służą pozyskaniu z rynku
    tanich środków.

    j> Czyli za twoje darmowe przelewy zapłacą klienci którzy lokują w banku
    j> swoje pieniądze lub ci którzy biorą kredyt. Jeśli nie jesteś teraz w
    j> żadnej z tych dwóch grup to pewnie kiedyś będziesz i zapłacisz za te
    j> "darmowe" przelewy. Zastanów się więc zanim zaczniesz wypisywać
    j> demagogiczne głupoty w millerowskim stylu.

    Najpierw przyjrzyj się czym tak naprawdę zajmują sie DUŻE banki (najlepiej
    o zasiegu swiatowym), a potem przenieś tą wiedzę na grunt lokalny.
    Czy myślisz, ze taki n.p. "Orlen" ma maszynkę do robienia pieniędzy na swoje
    inwestycje? Czy pieniądze pod planowaną inwestycje Hunday'a sfinansuje budżet
    państwa (podatnik)?

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-
    =====

    Nie zapominajmy, ze BRE to wlasnie bank obslugujacy instytucje i mbank mial byc
    dla niego jedynie zrodlem pozyskania taniego pieniadza.

    dn

  • 9. Data: 2004-01-31 22:12:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marek" <m...@w...pl> writes:

    > a bank ma gdzies to ze chcesz miec przelewy za darmo
    > to nie jest iunstytucja charytatywna!!!
    >
    > za trudne?

    To na razie bez znaczenia - moze zacznie jakies miec jesli
    umiejetnosci czytania ze zrozumieniem oraz logicznego myslenia
    przestana Ci sprawiac trudnosc.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH