  • 1. Data: 2005-09-21 23:48:24
    Temat: Anulowanie Aktu Notarialnego
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl>

    Witam, minelo 9 lat odkad pewna pani sprzedala nam dzialke. Zostal sporzadzony
    akt notarialny. I teraz ona chce go anulowac. Czy jest to mozliwe? Wiem ze akt
    notarialny mogl byc zawarty dla pozoru i mozna by bylo go rozwiazac gdyby
    sprzedajaca byla pod wplywem srtodkow psychotropowych lub chora umyslowo oraz
    gdy mialbyc ukryte w tym oszustwo np. podatek. Cena zostala ustalona, strony
    sie zgodzily, w akcie jest napisane ze "ZAPLACONO W DNIU DZISIEJSZYM". Teraz
    ta pani mowi ze zostala pokrzywdzona bo cena byla zaniska... ale z tego co mi
    wiadomo notariusz informuje jesli cena jest zaniska lub urzad skarbowy
    nakazuje zmiany ceny. Teraz po 9 latach nasze stosunki sie poszarpaly, ta pani
    rzada naprawde wielu rzeczy w ugodzie, co jest troszke nienormalne. I chce
    anulowac akt notarialny. My nabylismy ta dzialke w dobrej wierze,
    wybudowalismy dom, a ona chce to nam zabrac? Czy jest to mozliwe? Co jest
    potrzebne do podwarzenia zdania czy podpisu osoby zaufania publicznego jakim
    jest adwokat aby zniesc akt? Jedynie sąd jest w stanie to zrobic... ale jakie
    musza byc dowody? Jesli juz tej pani cos sie niepodobalo to ile miala czy ma
    czasy na jakies odwolanie? I czy byly juz w Polsce takie sprawy sadowe gdzie
    uniewarzniono akt notarialny? Prosze bardzo o pomoc... bo niewiem co mi grozi,
    adwokat mowi spac spokojnie, ale sad jest sadem i niemoge nic na necie znales
    z takimi przypadkami. Bardzo prosze o pomoc. POzdrawiam Dawid.

  • 2. Data: 2005-09-22 04:58:45
    Temat: Re: Anulowanie Aktu Notarialnego
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-22 01:48- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Dawid, gdy pisał(a):

    NTG

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2005-09-22 08:30:09
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, minelo 9 lat odkad pewna pani sprzedala nam dzialke. Zostal
    > sporzadzony
    > akt notarialny. I teraz ona chce go anulowac. Czy jest to mozliwe? Wiem ze
    > akt
    ciach..

    --> pl.soc.prawo

    Dawid