  • 1. Data: 2005-09-21 20:06:13
    Temat: sprawdzenia banku po numerze konta
    Od: "nonszalant" <n...@p...com>

    Jak i gdzie mozna sprawdzic po numerze konta, w jakim ono jest banku?
    Znalazlem w sieci strone np gdzie mozna sprawdzic gdzie byl wydany NIP i
    przydaloby mi sie cos podobnego do kont.

  • 2. Data: 2005-09-21 20:13:54
    Temat: Re: sprawdzenia banku po numerze konta
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2005 22:06:13 +0200,
    osoba podpisana: nonszalant <n...@p...com>
    napisała:
    > Jak i gdzie mozna sprawdzic po numerze konta, w jakim ono jest banku?
    > Znalazlem w sieci strone np gdzie mozna sprawdzic gdzie byl wydany NIP i
    > przydaloby mi sie cos podobnego do kont.

    Czy zajrzałeś do archiwum grupy i dlaczego nie ?

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 3. Data: 2005-09-21 20:36:24
    Od: "nonszalant" <n...@p...com>

    > Dnia Wed, 21 Sep 2005 22:06:13 +0200,
    > osoba podpisana: nonszalant <n...@p...com>
    >
    > Czy zajrzałeś do archiwum grupy i dlaczego nie ?

    Bo nie wiem gdzie tego szukac?

  • 4. Data: 2005-09-21 20:39:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    nonszalant napisał(a):

    > Bo nie wiem gdzie tego szukac?

    Google.pl

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-09-21 21:08:00
    Od: "nonszalant" <n...@p...com>

    > Google.pl

    szukalem i chyba nie idzie mi to, nic nie znalazlem, rozumiem ze to jest
    niemozliwe/niedostepne dla szarego zjadacza chleba??

  • 6. Data: 2005-09-21 21:09:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    nonszalant wrote:
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > szukalem i chyba nie idzie mi to, nic nie znalazlem,

    Strasznie słabo szukałeś.

    >rozumiem ze to
    > jest niemozliwe/niedostepne dla szarego zjadacza chleba??

    Jest dostępne jak najbardziej i zadanie zapytania przez google to naprawdę
    nie jest problem.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 7. Data: 2005-09-21 21:12:20
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    nonszalant napisał(a):

    > niemozliwe/niedostepne dla szarego zjadacza chleba??

    A jednak jest, skoro tu napisałeś.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 8. Data: 2005-09-21 21:19:25
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    nonszalant napisał(a):

    > Jak i gdzie mozna sprawdzic po numerze konta, w jakim ono jest banku?
    > Znalazlem w sieci strone np gdzie mozna sprawdzic gdzie byl wydany NIP i
    > przydaloby mi sie cos podobnego do kont.

    Ibanator

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2005-09-22 05:13:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2005 23:08:00 +0200,
    napisała:

    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > szukalem i chyba nie idzie mi to, nic nie znalazlem, rozumiem ze to jest
    > niemozliwe/niedostepne dla szarego zjadacza chleba??

    No popatrz. A mi wpisanie "wyszukiwarka oddziałów bankowych" od razu
    zwróciło co trzeba. To raz. Nie dalej jak 2 tygodnie temu toczył się
    wątek na ten temat. Więc nie próbuj kłamać, że szukałeś.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 10. Data: 2005-09-23 08:12:15
    Od: "nonszalant" <n...@p...com>

> [...]
    > zwróciło co trzeba. To raz. Nie dalej jak 2 tygodnie temu toczył się
    > wątek na ten temat. Więc nie próbuj kłamać, że szukałeś.

    dzieki, nie wiedzialem jak zapytac googla