  • 1. Data: 2005-09-21 20:18:07
    Temat: Kod karty bankowej na potwierdzeniach transakcji handlowych
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Serwus

    Zastanawiam się nad taką sprawą. Otóż kiedy płacę kartą bankową w sklepie,
    to otrzymuję potwierdzenie transakcji dokonanej przy użyciu karty. Na tym
    potwierdzeniu znajduje się pełny kod karty bankowej. Tymczasem ludzie
    zostawiają te papierki albo przy kasie, albo zaraz je wyrzucają. Czy nie ma
    tu niebezpieczeństwa, że ktoś mógłby podpatrzeć taki kod i niecnie go
    wykorzystać?

    Pozdrawiam :-)
    Julius

    --
    Adres jest spam-trapem. Odpisując na priv usuń podkreślenie z adresu.

  • 2. Data: 2005-09-21 20:31:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Julius napisał(a):

> [...]
    > Tymczasem ludzie zostawiają te papierki albo przy kasie, albo zaraz je
    > wyrzucają. Czy nie ma tu niebezpieczeństwa, że ktoś mógłby podpatrzeć

    Jest.

  • 3. Data: 2005-09-21 20:39:31
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" napisał

    > Jest.

    rety !!!!????!!!!???

  • 4. Data: 2005-09-21 20:41:54
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Ja sam chodzę cały dzień przy kasach w hipermarkecie i zbieram kwity z
    numerami kart a potem sprzedaję je na czarnym rynku.

  • 5. Data: 2005-09-21 20:56:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Julius napisał(a):

    > rety !!!!????!!!!???

    Doprawdy nie wiem jak odpowiedzieć...

  • 6. Data: 2005-09-21 22:04:41
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Andrzej napisal dnia 2005-09-21 22:41:
    > Ja sam chodzę cały dzień przy kasach w hipermarkecie i zbieram kwity z
    > numerami kart a potem sprzedaję je na czarnym rynku.

    Aż dziw, że przy tak dochodowym interesie masz jeszcze czas pisywać na tę grupę
    :D :D :D

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 7. Data: 2005-09-21 23:00:23
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja sam chodzę cały dzień przy kasach w hipermarkecie i zbieram kwity z
    > numerami kart a potem sprzedaję je na czarnym rynku.

    Jezeli bedzie wypukla, to np. w Wizzair bilet mozna spokojnie kupic.
    Zero weryfikacji CVV2

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-09-22 08:36:44
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > Doprawdy nie wiem jak odpowiedzieć...

    Może pocieszyć, że zaznacza się tendencja do "zagwiazdkowywania" numeru
    karty na slipach...

    Grzexs

  • 9. Data: 2005-09-22 08:43:45
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Marcin Kaminski wrote:

    > Aż dziw, że przy tak dochodowym interesie masz jeszcze czas pisywać na
    > tę grupę :D :D :D

    Mam umowę ze sprzątaczkami które dostarczają mi slipy, znalezione w
    koszach przy kasach, za drobną opłatą.

  • 10. Data: 2005-09-22 18:29:44
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

> [...]
    > zostawiają te papierki albo przy kasie, albo zaraz je wyrzucają. Czy nie
    > ma tu niebezpieczeństwa, że ktoś mógłby podpatrzeć taki kod i niecnie go

    Ja po zakupach zabieram slipa i jak wyrzucam drę go na kilka kawałków tam
    gdzie jest numer (niszczenie domowym sposobem bez udziału niszczarki). W
    sklepach powinni to niszczyć, ale w życiu bywa różnie. Zresztą to samo
    dotyczy potwierdzeń z bankomatów. Należy je po prostu zabierać ze sobą.