  • 11. Data: 2002-01-30 07:40:39
    Temat: Re: Anty Bankomat
    Od: "Piotr PM" <p...@p...com>

    > Wplacalem pare razy do antybankomatu przy Rotundzie
    > ale nie bylo zadnych problemow, tyle ile wplacilem - tyle mialem na
    koncie.

    Wplacales w kopercie czy karmiles po banknocie

  • 12. Data: 2002-01-30 07:48:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik Piotr PM <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a35sr2$d8a$...@n...tpi.pl...
    > PBO BP wprowadzilo jakis czas temu depozyty w bankomatach - chyba glownie
    po
    > to aby uniknac redukcji zatrudnienia.

    Raczej aby zmniejszyc kolejki, ale ty zdaje sie wolisz stac w kolejce do
    panienki z okienka.

    > Dla mnie funkcjonalnosc depozytu
    > kopertowego jest calkowicie nie przydatana i mnie odstrasza.

    Jak sie boisz to omijaj z daleka.

    > No bo co jak
    > wplace w kopercie X a bank mi zaliczy X/2?

    Jesli cie w banku okradaja na kazdym kroku to trzymaj w skarpecie.

    > Zastanawiam sie czy, zakladajac ze antybankomat (tj. z funkcja depozytowa)
    > od razu rozpoznaje wplacane pieniadze i ksieguje je na koncie delikwenta,
    > znalazloby sie na grupie duzo uzytkownikow takiegoz?

    Jakas bzdura.
    To musialaby byc calkiem oddzielna maszyna, a chodzi o wykorzystanie
    _bankomatu_.
    IMO b. wygodna funkcja i czesto uzywam. Wprawdzie niezbyt czesto do wplat
    gotowkowych, ale np. wszystkie podatki co miesiac place w ten sposob -
    polecenie przelewu do koperty i fruuu. Dzieki temu nie widzialem mojego
    oddzialu od wewnatrz juz pol roku a wszystkie przelewy sa realizowane w dniu
    zapisanym na druczku. Moge np. wrzucic przelew z miesiecznym wyprzedzeniem i
    wyjechac na wakacje.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2002-01-30 09:58:10
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

    Użytkownik "Piotr PM" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > od razu rozpoznaje wplacane pieniadze i ksieguje je na koncie delikwenta,
    > znalazloby sie na grupie duzo uzytkownikow takiegoz?

    To jedna z kilku rzeczy, która trzyma mnie przy Citi (ex handlo).
    Często pracuję do późna, i to jest dla mnie czasem jedyny sposób
    na wpłatę gotówki do banku. Pieniądze są po 2 - 3 dniach dostępne
    na rachunku i nigdy nie miałem z tym żadnego problemu, a używam tego
    kilka razy w miesiącu.

    W Multi mi mówili, że ich bankomaty będą miały taką funkcję, ale będą
    rozpoznawały banknoty od razy przy wpłacie - wtedy będę mógł się w końcu
    z citi wynieść.

    Pozdrawiam.
    --
    inż. Aleksander W. Oleszkiewicz |
    SQ5FLH | www.Oltex.NET

  • 14. Data: 2002-01-30 10:03:05
    Od: "MALko KP" <h...@s...wp.pl>

    Użytkownik Slawek Kos <s...@i...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a387cf$kg7$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik MALko KP <h...@s...wp.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:a36u0c$85f$...@n...tpi.pl...

    > Panią
    Zdziwiony

    > Pani nie wie, bo nie ta placowka nie obsluguje tego bankomatu.
    > Dlatego gada glupoty

    (Nie)stety to oni obsługują ten ATM, bo Sochaczew dorobił się na
    (nie)szczęście tylko jednego oddziału Pekao SA.

  • 15. Data: 2002-01-30 13:09:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik MALko KP <h...@s...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a38gp5$qjp$...@n...tpi.pl...

> [...]

    > (Nie)stety to oni obsługują ten ATM, bo Sochaczew dorobił się na
    > (nie)szczęście tylko jednego oddziału Pekao SA.

    Mozliwe.
    Ale... bankomat moze byc obslugiwany przez oddzial albo przez wynajeta
    firme.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 16. Data: 2002-01-30 17:18:10
    Od: "MALko KP" <h...@s...wp.pl>

    > P.S. Na odpowiedź na reklamację innej transakcji bankomatowej (ATM zamiast
    > 20 zł dał 10 zł) czekam już drugi miesiąc... ale podobno Pani
    Odpowiedzialna
    > jest na urlopie...

    No proszę, wystarczyło tylko na pbb o tym napisać, a już pieniążki oddali
    ;-)
    pewnie Panią Miłą z urlopu ściągnęli ;-)))

    Pozdr
    MALko KP

  • 17. Data: 2002-01-30 18:33:58
    Od: "MALko KP" <h...@s...wp.pl>

    > Mozliwe.
    > Ale... bankomat moze byc obslugiwany przez oddzial albo przez wynajeta
    > firme.

    Na nieszczęście Pani Miłej, to Jej koleżanki codziennie obsługują ten
    bankomat.

    BTW nie wiem dlaczego funkcja depozytowa dostępna jest tylko po wyborze
    języka polskiego. Kiedy wybierze się angielski, niemiecki lub włoski, do
    wyboru mamy tylko wypłatę gotówki (znikają pozostałe opcje nawet spr.
    salda).

    Pozdr MALko KP

  • 18. Data: 2002-01-30 19:09:16
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MALko KP"
> [...]
    > języka polskiego. Kiedy wybierze się angielski, niemiecki lub włoski, do
    > wyboru mamy tylko wypłatę gotówki (znikają pozostałe opcje nawet spr.

    przeciez dla obcokrajowcow jest to obcy bankomat
    tak samo moglbys spytac dlaczego funkcja depozytowa nie daje wyboru banku w
    ktorym chcesz deponowac ;-)))
    *** blad ***

  • 19. Data: 2002-01-30 22:52:27
    Od: "Piotr PM" <p...@p...com>

    > W Multi mi mówili, że ich bankomaty będą miały taką funkcję, ale będą
    > rozpoznawały banknoty od razy przy wpłacie - wtedy będę mógł się w końcu
    > z citi wynieść.

    Będąc dalekim od reklamowania Citi, ponoć właśnie oni mają w Wwie taki
    bankomat co rozpoznaje banknoty przy wpłacie.
    Dodatkowo w celu zachęcenia/zmuszenia do korzystania z niego zamknęli
    wrzutnie nocną. Myslałem, że to nie plotka. A to wszyscy piszą jeno o
    depozytach kopertowych :-(

    Piotrek

  • 20. Data: 2002-01-30 23:06:38
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

    > Będąc dalekim od reklamowania Citi, ponoć właśnie oni mają w Wwie taki
    > bankomat co rozpoznaje banknoty przy wpłacie.

    To ja go jeszcze nie spotkałem.

    Pozdrawiam.