    From: "MALko KP" <h...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Anty Bankomat
    Date: Tue, 29 Jan 2002 20:31:16 +0100

    Użytkownik KrisKros <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a35u7r$23f1$...@n...ipartners.pl...

    > ćwiczyłem takie cudo parę razy w pekao sa, nawet z dolarami i nigdy nie
    > miałem kłopotu,
    > pozdro

    A ja swego czasu w Sochaczewie próbowałem wyciągnąć kopertę na depozyt i ...
    nie było (to akurat nagminne). Toteż wszedłem do oddziału i zapytałem Panią
    Miłą dlaczego tych kopert w bankomacie nie ma. A Ona odpowiada, że ten
    bankomat to nie ma funkcji depozytowej i nikt tego nie obsłuży. Zdziwiony
    spytałem więc, dlaczego po włożeniu karty są dostępne opcje "pobierz
    kopertę" i "złóż depozyt". A Pani na to: "ja nie wiem". No comment!

    Przy innej okazji, zupełnie innych pracowników tego banku, zapytałem co by
    było gdyby ktoś swój depozyt jednak do tego ATM wsadził. Powiedziano mi, że
    pieniądze by nie zginęły, bo bankomaty się otwiera komisyjnie i w ogóle. No
    to ciekawe jak długo trzeba by reklamować taki depozyt... tym bardziej, że
    zdarza się często, że "printer is failed".

    Pozdr
    MALko KP

    P.S. Na odpowiedź na reklamację innej transakcji bankomatowej (ATM zamiast
    20 zł dał 10 zł) czekam już drugi miesiąc... ale podobno Pani Odpowiedzialna
    jest na urlopie...