  • 1. Data: 2002-01-29 09:46:00
    Temat: HIT Kabaty awaria VISA
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    I to nie tylko electron ale i zwyklej wypuklej..
    dobrze ze w portelu na te n kart znalazla sie jedna Maestro.
    Powiedzialem tylko uczciwie, ze nie pamietam PINu gdyby co - przeszla
    transakcja bez niego - podpisalem.
    Najlepsze bylo - jak wlazilem z kumplem - szedl sobie pan i tak sie jakos
    dziwnie przygladal swojej VE z Millenium - a ja Patrz Kubus - pan sobie
    oglada - pewnie chcial z abnkomatu pieniadze wyplacic, ale cos w Millenium
    znowu nie dziala, ha ha.
    No a pozniej taki numer ;)))
    Ciekaw jestem co sie moglo stac, ze Maestro dzialalo, a VISA nie...

    P.S. akurat mnie sie to przytrafilo ~22 - caly dzien wszystko dzialalo OK

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-29 19:21:59
    Temat: Re: HIT Kabaty awaria VISA
    Od: "MALko KP" <h...@s...wp.pl>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com>
> [...]
    > Ciekaw jestem co sie moglo stac, ze Maestro dzialalo, a VISA nie...
    >
    > P.S. akurat mnie sie to przytrafilo ~22 - caly dzien wszystko dzialalo OK

    Pomijając to, że sobie karteczkę powiesili, żyby kartą płacić tylko 50 zł<,
    takie awarie są u nich częste. Na przykład 18 I (bodajże) nie akceptowali
    żadnych kart ("Informujemy szanownych klientów, że z powodu awarii... bla
    bla bla... ").

    OT: poza tym sprzedają batoniki z terminem ważności do 11 I 2002

    Pozdr
    MALko KP

  • 3. Data: 2002-01-29 21:05:14
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > takie awarie są u nich częste. Na przykład 18 I (bodajże) nie akceptowali
    > żadnych kart ("Informujemy szanownych klientów, że z powodu awarii... bla
    > bla bla... ").

    W koncu korzystaja z CKiC Pekao SA (przynajmniej w Poznaniu), a to dobry
    bank i dobra firma jest. A na serio to zbyt dobra jak na Pekao i idzie pod
    mlotek.
    pzd

  • 4. Data: 2002-01-30 09:22:21
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik MALko KP <h...@s...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a36u0b$85f$...@n...tpi.pl...

    > Pomijając to, że sobie karteczkę powiesili, żyby kartą płacić tylko 50
    zł<,

    Champion na Tarchominie wycofal sie z pomyslu limitu po serii
    nieprzychylnych publikacji gazetowych.

    Karol