  • 21. Data: 2014-12-27 00:08:11
    Temat: Re: Anonimowe platności
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 26 Dec 2014 23:05:13 +0100, Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    wrote:
    > Nie ma takich możliwości. Nawet prepaid, w celu uzyskania "konta"
    do doładowania
    > wymaga wcześniej rejestracji i "przypisania" do jakiejś osoby.

    Od kiedy i jakiego banku? Karty prepaid mBanku można używać i zasilać
    bez rejestracji. Rejestracja jest tylko niezbędna, gdy chcemy wycofać
    środki z karty.
    Jak któś jest mocno potrzeboski i chce anonimowo zasilać to idzie w
    przebraniu staruszka na pocztę, robi przelew druczkiem pocztowym z
    fakowymi danymi nadawcy, w tytule może nawet wpisać "zasilenie
    karty".

    --
    Marek

  • 22. Data: 2014-12-27 00:12:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 27 Dec 2014 00:08:11 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:
> [...]
    > przebraniu staruszka na pocztę, robi przelew druczkiem pocztowym z
    > fakowymi danymi nadawcy, w tytule może nawet wpisać "zasilenie

    Można też zasilać niezarejestrowaną kartę mBanku z ich wpłatomatu
    (max 5000 pln).

    --
    Marek

  • 23. Data: 2014-12-27 00:27:56
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sat, 27 Dec 2014, Marek wrote:

    > zasilać
    > wycofać
    >
    > Można też zasilać niezarejestrowaną kartę mBanku z ich wpłatomatu (max 5000
    > pln).

    Jeśli miałeś na myśli to:
    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karta-podarun
    kowa-prepaid/
    to chyba już jej nie ma.

  • 24. Data: 2014-12-27 00:59:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 27 Dec 2014 00:27:56 +0100, Rafal Jankowski
    <j...@o...wsisiz.edu.pl> wrote:
    > Jeśli miałeś na myśli to:
    > http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karta-podarun
    kowa-prepaid/
    > to chyba już jej nie ma.

    Bywają na alegro np. te ze stadionem z okazji euro 2012, mają ważność
    do połowy 2015.
    Karty są też rozdawane przez mBank z okazji różnych komkursów.
    Swoją drogą ciekawe czemu tak się nimi czają. Karty były/są hiciorem
    np. dla utrzymywania dziewczyn/kochanek/łapówek itp., bank był
    zadowolony z ich użycia i niezłych obrotów, widać jednak jakieś
    naciski powstały by to trochę ograniczyć.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2014-12-27 02:43:23
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Dec 2014 23:05:13 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Nie ma takich możliwości. Nawet prepaid, w celu uzyskania "konta" do doładowania
    > wymaga wcześniej rejestracji i "przypisania" do jakiejś osoby.

    Oj, chyba nie wszystkie prepaidy mają takie wymagania.
    Np. model w motylki BZ WBK nie ma.
    http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplaco
    ne-pre-paid/karty-z-doladowaniem/karta-prepaid-z-dol
    adowaniem.html#tab_rodzaje_kart

    Można kartę zarejestrować, ale nie jest to warunkiem koniecznym
    użytkowania. Numer konta do zasilenia jest wydrukowany na karcie. Limit
    obrotu w roku kalendarzowym to 10000 zł.

    --
    Imka

  • 26. Data: 2014-12-27 03:19:59
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-12-27 02:43, Imka pisze:

> [...]
    > użytkowania. Numer konta do zasilenia jest wydrukowany na karcie. Limit
    > obrotu w roku kalendarzowym to 10000 zł.

    Jeszcze te, ale w warunki się nie wczytywałem:
    <http://www.pekao.com.pl/indywidualni/prepaid/>
    <http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/karta-maes
    tro-przedplacona>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 27. Data: 2014-12-27 10:32:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 26.12.2014 o 16:52, Rafal Jankowski pisze:
    > Cześć,
    >
    > Kojarzycie może jakiś względnie prosty sposób na anonimowe płatności w
    > polskim Internecie (popularne sklepy, allegro itp). (...)

    Anonimowe płatności a anonimowe kupowanie na allegro i popularnych
    sklepach? Chyba cały proces powinien być anonimowy, bo inaczej to sztuka
    dla sztuki.

    Xenocide

  • 28. Data: 2014-12-27 10:40:17
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sat, 27 Dec 2014, Krystek wrote:

    > W dniu 2014-12-27 02:43, Imka pisze:
    [...]
    ne-pre-paid/karty-z-doladowaniem/karta-prepaid-z-dol
    adowaniem.html#tab_rodzaje_kart

    > Jeszcze te, ale w warunki się nie wczytywałem:
> [...]

    ING - trzeba podpisać umowę - odpada.
    PKO - dane weryfikuje przez telefon jakiś konsultant
    Najlepiej wygląda ta karta BZ WBK, bo można ją wysłać listem ekonomicznym,
    w dodatku polecnoym ale i tak trzeba zorganizować jakiś adres pocztowy i
    ktoś musi odbiór przesyłki podpisać, co jest już sporym utrudnieniem, ale
    to ewentualnie jest jakaś sensowna opcja.

    No fajnie by było jakby można sobie było taką kartę wygenerować na żądanie
    bez podawania adresu pocztowego i zasilać bitcoinami / SMSami premium albo
    we wpłatomatach.

  • 29. Data: 2014-12-27 10:43:39
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sat, 27 Dec 2014, xbartx wrote:

    > Anonimowe płatności a anonimowe kupowanie na allegro i popularnych sklepach?
    > Chyba cały proces powinien być anonimowy, bo inaczej to sztuka dla sztuki.

    Na allegro w wielu przypadkach można kupować przez tora bez zakładania
    konta i zamawiać przesyłkę do paczkomatów, (no niestety trzeba tam
    teoretycznie wpisać jakieś dane osobowe, co zresztą jest trochę bez sensu,
    bo one nie są weryfikowane) więc to nie jest aż taki problem. Najgorsza w
    tym całym procesie jest właśnie płatność.

  • 30. Data: 2014-12-27 11:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafal Jankowski j...@o...wsisiz.edu.pl ...

    > Najgorsza w
    > tym całym procesie jest właśnie płatność.

    W jakim sensie najgorsza?