  • 1. Data: 2014-12-24 22:25:50
    Temat: Zmiana adresu działalności wnioskiem online w mBanku
    Od: koala <k...@p...fm>

    Ktoś ćwiczył skutecznie zmianę adresu działalności wnioskiem online w
    mBanku?
    3 raz odbijam się od ich automatu - "wniosek odrzucony ze względu na
    niezgodność danych z Cedig" czy jakoś tak...
    Nie mogłyby barany zrobić tak żeby sobie automatycznie pobrać
    odpowiednie pola z Cedigu...
    Tracę głowę co może być powodem tych odrzuceń... może ktoś wie które
    pola sprawdza ta sprawdzajka mBankowa?
    Chcę wpisać odrębny adres działalności (tak jak miałem do tej pory) a
    nie siedzibę (meldunek), żeby było śmieszniej spróbowałem wbić siedzibę
    i też bez powodzenia - mimo że obok wisi jako adres do korespondencji.
    Chyba trza będzie zastukać w marmury - no chyba że jest jakaś inna
    metoda - mam jakiegoś "osobistego" doradcę chyba trza mu będzie 4 litery
    pozawracać.
    Onlinowe partline nie jest pomocne ;(

    Pozdr,
    Koala