  • 1. Data: 2014-12-26 16:52:19
    Temat: Anonimowe platności
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    Cześć,

    Kojarzycie może jakiś względnie prosty sposób na anonimowe płatności w
    polskim Internecie (popularne sklepy, allegro itp). Najprostsza wydaje się
    być jakaś anonimowa karta płatnicza typu prepaid, która byłaby u nas
    akceptowana i możnaby ją doładować np. przez bitcoin albo SMS. Oczywiście
    nie interesują mnie jakieś dziwne konta/karty, które muszę wcześniej
    zasilić imienną kartą albo przelewem ze swojego konta.

    Z góry dzięki za wszelkie sensowne sugestie.

  • 2. Data: 2014-12-26 17:57:35
    Temat: Re: Anonimowe platności
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafal Jankowski j...@o...wsisiz.edu.pl ...

> [...]
    > wcześniej zasilić imienną kartą albo przelewem ze swojego konta.
    >
    > Z góry dzięki za wszelkie sensowne sugestie.

    A co chcesz kupic? Dopalacze czy broń?

  • 3. Data: 2014-12-26 18:34:24
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Fri, 26 Dec 2014, Budzik wrote:

    > A co chcesz kupic? Dopalacze czy broń?

    Jesteś z bezpieki czy skarbówki?

  • 4. Data: 2014-12-26 19:18:15
    Od: mm <m...@n...net>

    Jakie jest LEGALNE zapotrzebowanie na anonimową płatność? Sensowna odpowiedź
    może pomóc w uzyskaniu sensownych podpowiedzi.

  • 5. Data: 2014-12-26 19:50:44
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Fri, 26 Dec 2014, mm wrote:

    > Jakie jest LEGALNE zapotrzebowanie na anonimową płatność? Sensowna odpowiedź
    > może pomóc w uzyskaniu sensownych podpowiedzi.

    Bardzo ciekawa teoria. Czy odpowiedź na pytanie do czego służy młotek tak
    samo pomoże w odpowiedzi gdzie kupić młotek?
    Poza tym nie bardzo wiem jaka jest różnica między legalnym a nielegalnym
    zapotrzebowaniem. Zapotrzebowanie to zapotrzebowaine, a płatność
    anonimowa o ile mi wiadomo nie jest nielegalna, no chyba, żeby mi umknęło
    zdelegalizowanie gotówki, tylko że trochę trudno jej użyć w sieci.

  • 6. Data: 2014-12-26 19:58:18
    Od: mm <m...@n...net>

    Skoro potrzebujesz wiedzieć jak anonimowo płacić metodami bezgotówkowymi, to
    znaczy, że nie potrzebujesz tego w celu legalnym.
    A gotówkę można także namierzyć od źródła aż do płacącego. Transakcje
    bezgotówkowe są monitorowane m.in po to, aby przeciwdziałać praniu brudnych
    pieniędzy. Wg prawa obowiązującego na całym świecie zawsze ktoś jest
    odpowiedzialny za zasilenie medium służącego do dalszych transferów środków. A
    zatem anonimowość możesz zapewnić tylko w sposób nielegalny. Pomaganie w celu
    popełnienia przestępstwa jest także przestępstwem.
    Daruj sobie złośliwości, bo to na nikim nie robi wrażenia.

  • 7. Data: 2014-12-26 20:10:18
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Fri, 26 Dec 2014, mm wrote:

    > Skoro potrzebujesz wiedzieć jak anonimowo płacić metodami bezgotówkowymi, to
    > znaczy, że nie potrzebujesz tego w celu legalnym.
    Skoro tak uważasz to znaczy, że jesteś idiotą, ale bycie idiotą to Twoje
    konstytucyjne prawo i to jest jak najbardziej legalne.

> [...]
    > celu popełnienia przestępstwa jest także przestępstwem.
    > Daruj sobie złośliwości, bo to na nikim nie robi wrażenia.

    Za to na mnie Twoja głupota robi spore wrażenie.

  • 8. Data: 2014-12-26 20:32:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafal Jankowski j...@o...wsisiz.edu.pl ...

    > Jesteś z bezpieki czy skarbówki?

    Jeżeli chcesz kupić broń to jestem po prostu egoistą.

  • 9. Data: 2014-12-26 20:32:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafal Jankowski j...@o...wsisiz.edu.pl ...

    > Bardzo ciekawa teoria. Czy odpowiedź na pytanie do czego służy młotek
    > tak samo pomoże w odpowiedzi gdzie kupić młotek?

    Młotek służy np. do wbijania gwozdzi. To tłumaczy jego legalne, pokojowe
    zastosowanie.

    A anonimowe płatnosci?

  • 10. Data: 2014-12-26 20:41:02
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Fri, 26 Dec 2014, Budzik wrote:

    > Użytkownik Rafal Jankowski j...@o...wsisiz.edu.pl ...

    > Jeżeli chcesz kupić broń to jestem po prostu egoistą.

    Jeżeli nie masz nic do napisania to może po prostu przestań pisać...