  • 1. Data: 2010-02-18 08:28:03
    Temat: Alior zaliczył wywrotkę?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Też tak macie, że po wpisaniu loginu i kliknięciu dalej dostajecie coś
    takiego:

    "Błąd podczas logowania.

    Podany identyfikator lub hasło mogą być nieprawidłowe. Upewnij się czy
    klawisz Caps lock na klawiaturze nie jest włączony i spróbuj ponownie.
    Po kilku próbach logowania błędnym hasłem dostęp zostanie zablokowany.
    W celu odblokowania dostępu skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem
    tel.: 19 502 (z zagranicy +48 12 19 502)."

    Tak jakby baza loginów nie istniała, że o hasłach to już nawet nie
    wspomnę ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-02-18 08:31:21
    Temat: Re: Alior zaliczył wywrotkę?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Coś działają, bo teraz login przyjęło, ale obrazek nie jest mój i
    dostałem taki sam komunikat czyli tym razem hasło nie takie jak trzeba ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-02-18 08:33:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Oj chyba zhakowałem aliora, bo teraz wyskoczyło:

    "Uprzejmie informujemy,
    że w chwili obecnej
    System Bankowości Internetowej jest niedostępny ze względu na trwające
    prace serwisowe.

    Przepraszamy za niedogodności z tym związane."

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-02-18 08:34:22
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    Potwierdzam. Alior leży i kwiczy. Teraz już nawet nie można wpisać loginu.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 5. Data: 2010-02-18 08:46:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "scholastyk" <s...@c...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:5...@n...onet.pl
    > Potwierdzam. Alior leży i kwiczy. Teraz już nawet nie można wpisać loginu.
    >
    > Pozdrawiam
    > scholastyk

    A ja mam otwartą sesję od około 8:30 i działa, no ale boję się gdziekolwiek
    kliknąć bo pewnie wtedy mnie wywróci. :)

  • 6. Data: 2010-02-18 08:54:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 09:46:04 +0100, MarekZ napisał(a):

    > A ja mam otwartą sesję od około 8:30 i działa, no ale boję się
    > gdziekolwiek kliknąć bo pewnie wtedy mnie wywróci. :)

    Już działa dobrze. I chyba wiem co było przyczyną. Po zalogowaniu się
    przywitała mnie reklama, aby płacić MC i Maestro:

    http://program4poryroku.pl/

    Xenocide

  • 7. Data: 2010-03-01 11:35:25
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 18 Lut, 09:54, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    >
    > http://program4poryroku.pl/
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Dziś kolejna wywrotka ;((
    "Przepraszamy. System Bankowości Internetowej oraz Call Center są
    chwilowo niedostępne.
    Trwają prace nad przywróceniem ich pełnej funkcjonalności.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności"