  • 1. Data: 2010-02-18 00:00:17
    Temat: Pewne jak w [Euro]banku...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Pewne jak w [Euro]banku...

    Przelałem pewną kwotę z oszczędnego na rozrzutne 16 lutego a na 17 ustanawiam
    zlecenie na tę kwotę. Od niemal godziny jest 18 luty, na rozrzutnym są pieniądze,
    zlecenie wisi jako aktywne... Oczywiście spłacałem kartę kredytową. Na szczęście
    kartę trzeba spłacić do 22 lutego, więc mam jeszcze czas... Dziś zleciłem już
    przelew ręcznie... Zobaczymy, co będzie -- pójdą dwa (aby był debet) czy tylko
    jedno. Może warto to odroczone (które miało być realizowane 17 lutego) odwołać?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)

  • 2. Data: 2010-02-18 08:49:06
    Temat: Re: Pewne jak w [Euro]banku...
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:hlhvve$eh7$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > tylko
    > jedno. Może warto to odroczone (które miało być realizowane 17 lutego)

    To jest urok Eurobanku. Wczoraj 17-tego w południe, wszedłem na swoje konto,
    a tu naliczone osetki na 15-tego.
    Próbowałem zmieniać rachunki, przeglądając po kolei ich historię i nic z
    tego. Cały czas stare dane.
    Wreszcie podjąłem desperacki krok i kliknąłem "odśwież" w przeglądarce. W
    kazdym innym banku zostałbym wylogowany i wysłany w kosmos z prośbą o
    powtórne zalogowanie. A tu pomogło, dane się uaktualniły. Idiotyczny
    interfejs.

    azot

  • 3. Data: 2010-02-18 10:56:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "azot" hliuu4$gpa$...@n...task.gda.pl

> [...]
    > a tu naliczone osetki na 15-tego.
    > Próbowałem zmieniać rachunki, przeglądając po kolei ich historię i nic z

    Jak ja przed kwadransem. Przeładowywałem kilka razy, ale pieniądze nadal
    wisiały. Dopiero kolejna próba przelania pokazała, że przelew poszedł,
    ale nie ten dzisiejszy (zlecony wczoraj) a wczorajszy.

    Aby było jasne, tuż po północy przeładowywałem wielokrotnie,
    zanim zleciłem przelew raz jeszcze.

    --