  • 1. Data: 2010-02-18 06:56:20
    Temat: Jak się pierze doładowanie?
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    Może nie tyle chodzi mi dosłownie o "pranie pieniędzy", ale ciekaw
    jestem jak się przekształca pozyskane doładowanie telefonu prepaid w
    gotówkę?

    Pytam na kanwie inf. o pornobiznesie na NK - porno-MMS za doładowanie
    tf. Swoją drogą zdumiewają mnie naiwne komentarze o "małolatach, które
    zeszły na złą drogę". Skala zjawiska niewątpliwie sugeruje, że to
    zaplanowane przedsięwzięcie finansowe. Stąd moje pytanie.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 2. Data: 2010-02-18 07:36:04
    Temat: Re: Jak się pierze doładowanie?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 07:56:20 +0100, pyrtek napisał(a):
    > Może nie tyle chodzi mi dosłownie o "pranie pieniędzy", ale ciekaw
    > jestem jak się przekształca pozyskane doładowanie telefonu prepaid w
    > gotówkę?

    Bardzo prosto - sprzedaje się je dalej (np. na allegro) poniżej ceny...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 3. Data: 2010-02-18 07:52:13
    Od: BK <b...@g...com>

    On 18 Lut, 07:56, pyrtek <u...@n...com> wrote:
> [...]
    > zeszły na złą drogę". Skala zjawiska niewątpliwie sugeruje, że to
    > zaplanowane przedsięwzięcie finansowe. Stąd moje pytanie.

    Sorry za OT ale wlasnie to mnie najbardziej rozwala w calej akcji:
    medialny szum sugerujacy iz faktycznie jest masa nastolatek
    sprzedajacych swoje wdzieki za doladowania gsm... 90% biznesu opiera
    sie na fotach zassanych z jakis serwisow przez znudzonych studentow :)