  • 1. Data: 2010-02-17 21:15:55
    Temat: Wypłatagotówki nie mając absolutnie nic przy sobie
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam.
    Czy jakiś bank, serwis płatniczy lub coś podobnego oferuje usługę wypłacenia
    gotówki lub dokonywania płatności jedynie na podstawie np. loginu i hasła lub
    czegoś podobnego, weryfikacji swoich danych, oraz weryfikacji autentyczności
    podpisu itp.?

    Przykładowo jestem kilkaset km od domu, bez gotówki, dokumentów,komórki,karty
    płatniczej, czyli bez niczego i chcę wrócić do domu.
    Czy jest jakiś inny sposób niż jazda na gapę i ustalenie tożsamości przez
    policję przy kontroli biletów?

  • 2. Data: 2010-02-17 21:57:21
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.02.2010 22:15, r...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > płatniczej, czyli bez niczego i chcę wrócić do domu.
    > Czy jest jakiś inny sposób niż jazda na gapę i ustalenie tożsamości przez

    Western Union?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2010-02-17 22:35:00
    Od: r...@p...onet.pl

    > Western Union?

    Czyli jak to w praktyce wygląda?
    bo pisze ze "przekaz na hasło" jest dostępny tylko w wybranych krajach, coś o
    numerze MTCN.

    Czy np będąc gdzieś w Polsce mogę zadzwonić do kogoś z rodziny żeby poszedł z
    dowodem i pieniędzmi do banku będącego agencją WU i nadał przekaz z hasłem,
    które poda mi przez telefon wraz z kwotą przekazu, i ja będąć w innym mieście
    (też w Polsce) mogę udać się do agencji WU i po podaniu kwoty,hasła i ew
    innych danych otrzymać przekaz?

    Testował ktoś to w praktyce?

  • 4. Data: 2010-02-18 01:45:13
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    r...@p...onet.pl <r...@p...onet.pl> had the courage to write:

> [...]
    > ja będąć w innym mieście (też w Polsce) mogę udać się do agencji WU i
    > po podaniu kwoty,hasła i ew innych danych otrzymać przekaz?

    Względnie żeby kupił ci bilet kolejowy przez internet i podesłał mailem,
    jeśli masz dostęp do drukarki.
    www.pkp.pl

    k.

  • 5. Data: 2010-02-18 01:46:58
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

> [...]
    > domu. Czy jest jakiś inny sposób niż jazda na gapę i ustalenie
    > tożsamości przez policję przy kontroli biletów?

    Bankowość w Stanach opiera się na zaufaniu, tam na pewno by nie mieli
    problemu z wypłatą gotówki.

    k.

  • 6. Data: 2010-02-18 07:24:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    http://gb.pl/banki/lista/do-bankomatu-bez-karty.html

  • 7. Data: 2010-02-18 09:11:31
    Od: r...@p...onet.pl

    > Względnie żeby kupił ci bilet kolejowy przez internet i podesłał mailem,
    > jeśli masz dostęp do drukarki.
    > www.pkp.pl

    To odpada, bo bilet kolejowy kupiony przez internet jest ważny tylko z
    dokumentem tożsamości.

  • 8. Data: 2010-02-18 09:16:46
    Od: r...@p...onet.pl

    > http://gb.pl/banki/lista/do-bankomatu-bez-karty.html

    Tak, ale to z Wielkiej Brytani do Polski, chyba ze z Polski do Polski też
    można.

  • 9. Data: 2010-02-18 09:25:48
    Od: r...@p...onet.pl

    Albo tak:
    Czy można w WU przelewem z własnego konta po zalogowaniu się przez internet,
    opłacić przekaz, podając w tytule przelewu hasło, a następnie go odebrać?;)

  • 10. Data: 2010-02-18 10:36:28
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    kashmiri pisze:

    > Bankowość w Stanach opiera się na zaufaniu, tam na pewno by nie mieli
    > problemu z wypłatą gotówki.

    no i przez to zaufanie rozpieprzyli system finansowy na całym świecie.