  • 1. Data: 2010-02-17 21:21:06
    Temat: gdzie wysoki % na bezprowizyjnym ROR?
    Od: z...@o...pl

    czy koledzy i koleżanki znają bank, którego ROR
    spełniałby łącznie 4 nastepujące warunki:

    bezpłatne prowadzenie rachunku,
    bezpłatna karta bankomatowa,
    bezprowizyjne wypłaty z bankomatów BGŻ
    oraz wysoki % na rachunku.

    absolutnie niepotrzebne są przelewy, dostęp www,
    telefoniczny, oferta kredytowa itp. sprawy.

    jak na razie "najbliższy ideału" jest BGŻ
    i to nie dlatego że ma dobrą ofertę ale że
    inne banki mają jeszcze gorsze warunki...

    bo 1zł plan internetowy plus 3zł debetówka,
    i praktycznie zerowy % na ROR to żadna rewelacja.
    Koszt łączny wynosi 4zł/mies.

  • 2. Data: 2010-02-17 21:45:53
    Temat: Re: gdzie wysoki % na bezprowizyjnym ROR?
    Od: "UHF" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    z...@o...pl napisał(a):

    > czy koledzy i koleżanki znają bank, którego ROR
    > spełniałby łącznie 4 nastepujące warunki:

> [...]

    Meritum ma ciekawą ofertę, warunki bezpłatności w miarę łatwe do spełnienia -
    z "haczyków" to warunek wypłaty >500PLN w bankomacie aby była bez prowizji.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-02-17 22:02:13
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "UHF" <u...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Meritum ma ciekawą ofertę, warunki bezpłatności w miarę łatwe do
    > spełnienia -
    > z "haczyków" to warunek wypłaty >500PLN w bankomacie aby była bez
    > prowizji.

    Nie jest to takie tanie, bo musisz wydac 500zl mies. na zakupy karta, zeby
    zwolnili cie z 3zl oplaty za karte. Dla kogos kto ma KK nie jest to mily
    warunek. Reasumujac, karta kosztuje 3zl i dodatkowo zawsze musisz wyplacac
    wieksze sumy. Co sie tyczy oprocentowania, to jest ono praktycznie 0%, bo
    kto chce trzymac powyzej 10tys. na ROR, do ktorego podpieta jest karta.
    Zdecydowanie taniej wychodzi DBnet do czestych wyplat z bankomatow, bo jedna
    transakcja powoduje 0zl za karte. Konto jest na 0%, ale mozna doplacac z
    innego banku, ot tak zeby miec na wyplate z bankomatu, kwota indywidualnie
    dopasowana do wlasnych wyplat.

    Autor pytania musi doprecyzowac kwote jaka chce utrzymywac na takim ROR,
    podac ilosc wyplat z bankomatow/mies., to wtedy mozna przeprowadzic stosowna
    optymalizacje i wybrac odpowiednie konto.

  • 4. Data: 2010-02-17 22:15:02
    Od: z...@o...pl

    > Autor pytania musi doprecyzowac kwote jaka chce utrzymywac na takim ROR,
    > podac ilosc wyplat z bankomatow/mies., to wtedy mozna przeprowadzic stosowna
    > optymalizacje i wybrac odpowiednie konto.

    posiadacz rachunku: senior patrzący bardzo podejrzliwie
    na elektroniczne kanały dostepu ("bo w TV mówili że są
    jacyś charakterzy co kradną pieniondze z takiego konta" :P)
    oczywiście jest to prawda objawiona porównywalna z nauczaniem
    biblijnym czy kościelnym a kwestionowanie jej byłoby herezją :P

    wypłaty po 100 lub 50zł do 10 wypłat w tygodniu, dostępne są
    dla niego położone blisko domu bankomaty PKOBP oraz BGŻ

    najbardziej martwi mnie średnie saldo ok. 3-5.000zł bo moje
    żydowskie sumienie buntuje się na samą mysl że mam doradzić
    seniorowi lokowanie takiej kasy na bezprocentowym rachunku
    (utracone korzyści dla 5% rocznie to jakieś 200zł), a nie mogę
    przekonac tej osoby że warto założyć rachunek oszczędnościowy!

  • 5. Data: 2010-02-17 22:21:54
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > czy koledzy i koleżanki znają bank, którego ROR
    > spełniałby łącznie 4 nastepujące warunki:

> [...]

    Pooglądaj oferty lokalnych i nieco bardziej odległych Banków
    Spółdzielczych. Może coś trafisz. BGŻ-towe ATMy pracują w "Twojej
    sieci", z której bezprowizyjne wypłaty mają BS-y.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2010-02-17 22:37:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <z...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > (utracone korzyści dla 5% rocznie to jakieś 200zł), a nie mogę
    > przekonac tej osoby że warto założyć rachunek oszczędnościowy!

    1. Mozna rozwazyc Alior z karta za 5zl (zakladam, ze beda wplywy
    comiesieczne) i oprocentowaniem 2,5%, wtedy trzymanie do 2400zl na tym
    koncie pokryje koszt karty, reszta troche zarobi ok. 5zl przy sr. saldzie
    ok. 5tys.
    2. Inne warianty przy tak duzej liczbie wyplat- 40/mies. wychodza znacznie
    drozej lub rachunek jest calkowicie nieoprocentowany i tracimy na odsetkach.

  • 7. Data: 2010-02-18 00:16:25
    Od: z...@o...pl

    > Pooglądaj oferty lokalnych i nieco bardziej odległych Banków
    > Spółdzielczych. Może coś trafisz. BGŻ-towe ATMy pracują w "Twojej
    > sieci", z której bezprowizyjne wypłaty mają BS-y.

    z tego co widzę, to nigdzie nie suma opłaty za prowadzenie
    rachunku i za debetówkę nie schodzi poniżej 4zł, standard 4-6zł

    Kto jeszcze należy do "Twojej Sieci" oprócz BGŻ i spółdzielczych?
    Wiem że Kredyt Bank ale on jest drogi

  • 8. Data: 2010-02-18 06:52:38
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 17 Lut, 22:21, zwyklyklientwieluzwyklychbank... wrote:
> [...]
    > inne banki mają jeszcze gorsze warunki...
    >
    > bo 1zł plan internetowy plus 3zł debetówka,
    > i praktycznie zerowy % na ROR to żadna rewelacja.

    W porównaniu z powyższym, ciekawa może być oferta Eurobanku: łatwo
    spełnić warunek potrzebny, by konto było bezpłatne, % przyzwoity, z
    kartą bankomatową nie jest też najgorzej.
    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2010-02-18 07:50:56
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "ls" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...

    W porównaniu z powyższym, ciekawa może być oferta Eurobanku: łatwo
    spełnić warunek potrzebny, by konto było bezpłatne, % przyzwoity, z
    kartą bankomatową nie jest też najgorzej.

    Mało bankomatów, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach
    - u mnie np. jest oddział, ale bankomatu nie mają i nie będą mieli (??),
    wypłaty z innych po 1 PLN (o ile nic się nie zmieniło).

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2010-02-18 07:59:56
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 22:52:38 -0800 (PST), ls napisał(a):

    > W porównaniu z powyższym, ciekawa może być oferta Eurobanku: łatwo
    > spełnić warunek potrzebny, by konto było bezpłatne, % przyzwoity, z
    > kartą bankomatową nie jest też najgorzej.

    Przy warunku "wypłaty po 100 lub 50zł do 10 wypłat w tygodniu" Eurobank
    odpada no chyba, ze ich bankomat jest pod ręką.

    --
    Kojer