  • 21. Data: 2019-01-25 14:36:41
    Temat: Re: Alior wyłącza dotychczasową bankowość internetową 18.02.2019
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2019 04:26:40 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Mocno się pozajączkowało - trzy to trzy. Ni mniej ni więcej.

    Trzy przystanki autobusem ca to oznacza trzy przystanki autobusem circa.
    Wiem, że nie to miałeś na myśli, ale część osób tak właśnie to zdanie
    miało prawo odczytać.

    Naprawdę, czasem warto zachować wielkie litery :)

    --
    Imka

  • 22. Data: 2019-01-25 15:21:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2019 14:36:44 UTC+1 użytkownik Imka napisał:

    > Naprawdę, czasem warto zachować wielkie litery :)

    Dzięki, będę pisał "krokodyl" ;>

  • 23. Data: 2019-01-26 09:50:41
    Od: ń <k...@t...sie>

    Nie no, na poczcie to się głównie weksle realizuje, wg prawa pocztowego czy
    wekslowego ;-))

    -----

  • 24. Data: 2019-01-26 10:37:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A jak się "realizuje weksel"?
    Czek się da, ale weksel?

  • 25. Data: 2019-02-01 08:51:19
    Od: j...@j...org

    On Thursday, January 24, 2019 at 11:30:21 PM UTC+9, Tomaszek wrote:
    > .... 18.02.2019 - to data po której będzie można korzystać tylko z nowej
    > bankowości internetowej. Stary system wyłączają. Informacja pojawia się
    > po zalogowaniu na dotychczasowy system. Jakoś mnie nie ciśnie, żeby się
    > przesiadać, bo w starym mam wszystko czego potrzebuje.
    >
    > Dopracowali już nowy system? Korzystacie już? Jakieś opinie, uwagi?

    Koszmarnie to wygląda.

    W Firefoksie - jakby ktoś interfejs przepuścił przez maszynkę do mięsa (małe znaczki,
    w jakichś wybieraczkach typu "miesiąc wyciągu" - literki zbyt duże, nie mieszczą się
    i nie wiadomo, co jest wybrane).

    Wyciągu w formacie MT nie da się sciągnąć, wywala błąd - kuriozum - "Wyciąg PDF nie
    jest dostępny". Wyciąg PDF działa OK.

    Jakbym miał możliwość wyłączenia tą wersję beta, to bym wyłączył, ale niestety się
    nie da :(