  • 11. Data: 2019-01-24 20:11:11
    Temat: Re: Alior wyłącza dotychczasową bankowość internetową 18.02.2019
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-01-19 o 19:45, Tomaszek pisze:

    > Fakt. W poprzednim dało się używać CIFa z BPH. Choć nie korzystałem.
    >
    >  Trzeba zmienić hasło (stare jest niepoprawne,
    >
    > Nowe musi mieć __minimum__ 20 znaków. Hasło w starym mogło mieć
    > maksymalnie 15 (próbowałem po migracji z BPH założyć dłuższe i klops)
    > Jakby komuś było potrzebne:
    > https://nowy-sezon.aliorbank.pl/faq.html

    Tu akurat ja zawsze mam długie i dość skomplikowane. Chciałem to zamo
    wpisać, ale nie dało się. Wpisałem podobne i przeszło. Po prostu nie
    pozwala na użycie poprzedniego.

    Natomiast zarówno poprzednie jak i obecne mam o długości poniżej 15
    znaków i działają.

  • 12. Data: 2019-01-24 20:21:11
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    > Natomiast zarówno poprzednie jak i obecne mam o długości poniżej 15
    > znaków i działają.

    Tomaszek czytał, tylko niekoniecznie ze zrozumieniem:) Hasło powinno
    mieć minimum 20 znaków, ale nie musi:)

    --
    t0maszek

  • 13. Data: 2019-01-24 20:22:18
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    > U mnie się nie pogryzł. Ale zawsze możesz przecież bloker na tej jednej
    > stronie wyłączyć.

    To że mogę to ja wiem oczywiście. Ale miło było nie wyłączać. I miło
    słyszeć, że nie trzeba:)

    --
    t0maszek

  • 14. Data: 2019-01-24 20:25:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tomaszek <t...@t...org> writes:

    > Tomaszek czytał, tylko niekoniecznie ze zrozumieniem:) Hasło powinno
    > mieć minimum 20 znaków, ale nie musi:)

    Właściwie co znaczy "powinno" w tym kontekście?
    KJ

    If you wish women to love you, be original; I know a man who wore fur
    boots summer and winter, and women fell in love with him.
    -- Anton Chekhov

  • 15. Data: 2019-01-24 21:14:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W db przy dodawaniu/edycji odbiorców chrzanił się firefox (linuxowy i androidowy
    chyba też, windy nie używam), chrome sobie radził (na pewno android).
    A jak chcesz marmur to IMO lepszy santander, ew. milek (ale tu oddziały przenoszą do
    tzw. galerii, co rodzi kolejkiiii - chyba że trafisz pod domem, ja mam fajny koło
    roboty - ruch cały czas przy 5 stanowiskach, ale kolejek nie ma).
    Santander właśnie dał mi visę platinum z oferty na klik, właśnie przyszła kurierem,
    razem z kartą priority pass. Do tego kupa ubezpieczeń bezpłatnych.
    W milku też mógłbym mieć platynę, ale musiałbym zrezygnować z promo 200zł, więc
    zostanę przy goldzie. Tym bardziej, że platyna milka gorsza - nie ma priority pass
    ani lekarza przy chorobie, tylko przy wypadku. A gold też ma ubezpieczenie podróżne.
    Z obiema spokój na rok, a potem potestuję znów działy retencji - santander, milek i
    citek mają je dobre :)

  • 16. Data: 2019-01-24 22:40:57
    Od: g...@g...com

    Aliora mam 3 min od domu, a db dawno temu mial problem z zmiana hasla.
    Db wymuszal zmiane co miesiac i dalo sie to zrobic TYLKO w IE, o chrome
    wtedy jeszcze nawet wroble nie cwierkaly.

  • 17. Data: 2019-01-25 11:31:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 22:40:59 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

    > Aliora mam 3 min od domu,

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    A masz w tym oddziale kasę? Bo o to coraz trudniej.
    I nie masz oddziału innego banku w pobliżu?
    Ja mam w odległości 3 min. dwa santandery (jeden to d. db), ing i plus.
    W odległości 5 min. "galeriankowe" (więc czynne do 21, ale za to z kolejkami) milka,
    getout i citka, oraz bgż (już nie w "galerii")
    W odległości 10 min. pko, pekao (to jest, k*, dopiero marmur, nic tam nie załatwiłem,
    za to widziałem gościa załatwiającego sprawy z hipo literalnie na kolanach - a
    załatwić udało mi się w sub-marmurze, czyli w oddziale w lokalu usługowym w bloku na
    Ursynowie), mBąk, alior bez kasy, idea, nest i jeszcze raifi.
    Trzy przystanki autobusem ca i alior z kasą (był też jeden bliżej, ale teraz jest tam
    już żabka).

    Pocztowy to jest anegdota.
    Eurobank miałem na parterze w bloku, ale się niedawno wyniósł - zresztą i tak milek
    go zjada. boś był koło plusa, ale też się wyniósł. No i jeszcze tylko santander
    consumer nie ma, ale oni są tylko w mniejszych miastach.
    Koło pko mam nawet jakąś spółdzielnię.

    A w milku polecam założyć choćby przez kuriera - 200zł za założenie konta + 360zł
    moneybacku (przez pół roku: 5% od blika, do 30zł/mc i 2% od debetówki, do 30zł/mc) po
    tym, jak klikniesz w ST na zamknięcie konta i zadzwoni dział retencji.
    Plus na rok darmowe ubezpieczenie - korzystałem z lekarza i hydraulika.
    Kurier debetówkę przywozi razem z umową.

    > a db dawno temu mial problem z zmiana hasla.
    > Db wymuszal zmiane co miesiac i dalo sie to zrobic TYLKO w IE, o chrome
    > wtedy jeszcze nawet wroble nie cwierkaly.

    To musiało być bardzo dawno temu. db miałem od 2011, rzeczywiście co jakiś czas - ale
    raczej było to co pół roku - wymuszał zmianę hasła, ale na szczęście zaraz można było
    ustawić z powrotem poprzednie.
    A problemy z dodawaniem/edycją/kasowaniem szablonów firefox miał w tym ich "nowym"
    systemie - tak mnie tym wkurzali, że aż się ucieszyłem z przejęcia przez santander.

  • 18. Data: 2019-01-25 12:14:11
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > I jeszcze uwaga, że system domaga sie zgody na wyświetlanie reklam i
    > odmowa działa tylko na jedną sesję. Przy kolejnej pyta ponownie, a
    > odmowa nie polega na zatwierdzeniu odmowy (byłoby to intuicyjne), tylko
    > anulowaniu zapytania.

    Pewnie uruchamiasz w "oknie prywatnym", wtedy nie zapamiętuje ciastek i
    nie pamięta co potwierdzałeś.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2019-01-25 12:30:15
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > W odległości 5 min.[...] milka

    Nie wierzę!
    Milka też już bank otworzyła?
    Świat zwariował.
    Albo piszącemu się coś pozajączkowało.

    > Trzy przystanki autobusem ca i alior z kasą

    Trzy przystanki około, to tak trudno policzyć dokładnie? ;)

    > Pocztowy to jest anegdota.

    Zgubiłeś tę anegdotę związaną z pocztowym. Przytoczysz ją?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 20. Data: 2019-01-25 13:26:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2019 12:30:35 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Nie wierzę!
    > Milka też już bank otworzyła?
    > Świat zwariował.
    > Albo piszącemu się coś pozajączkowało.

    Raczej czepiającemu się - o synonimie słyszałeś?
    Chyba że milka to zastrzeżony znak towarowy - niech będzie, ale deklinuje się wg
    rodzaju żeńskiego.

    > Trzy przystanki około, to tak trudno policzyć dokładnie? ;)

    Mocno się pozajączkowało - trzy to trzy. Ni mniej ni więcej.
    Z tego samego przystanku, jedynie innymi autobusami - do aliora z kasą trzeba wsiąść
    w 165 lub 218 i są 3 przystanki.
    Do CA jak wsiądziesz w 189 to są 3, w tym jeden na żądanie, a jak w 401 lub 402 to
    tego na żądanie nie ma i wtedy są 2.

    > Zgubiłeś tę anegdotę związaną z pocztowym. Przytoczysz ją?

    Idź na pocztę załatwić coś w pocztowym to sam się pośmiejesz przez łzy, a przy okazji
    będziesz mógł opowiedzieć.