  • 1. Data: 2009-12-17 00:53:55
    Temat: Wyplata euro w oddziale 'obcego' banku
    Od: Rafał Grzelak <a...@a...aa>

    Witam,

    Interesuje mnie, czy cwiczyl ktos nastepujaca rzecz:

    Mamy karte debetowa prowadzona w euro. Iziemye do oddzialu 'obcego' banku w
    Polsce i przy pomocy tej karty wyplacamy euro.

    Nasz bank pobierze od nas prowizje.
    Pytanie - co zrobi bank, w ktorym podejmujemy kase?

    Jedyne co znalazlem, to niezbyt pocieszajacy post Bradley'a. (np. "wyplata
    moze nastapic wylacznie w walucie krajowej")

    To jak? Cwiczyl ktos to?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 2. Data: 2009-12-17 07:52:08
    Temat: Re: Wyplata euro w oddziale 'obcego' banku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jedyne co znalazlem, to niezbyt pocieszajacy post Bradley'a. (np. "wyplata
    > moze nastapic wylacznie w walucie krajowej")

    bedzie wlasnie tak jak on napisal, ale przetestuj i pochwal sie ;-)moze
    odkryjesz nowa funkcjonalnosc?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-12-17 09:19:15
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Niestety z Okęcia zniknął dawny bankomat wypłacający do wyboru w PLN lub w EUR.

    Może ktoś słyszał o innym?

    Wcześniej czy później zapewne coś się pojawi - no chyba, że "wcześniej" to euro
    zniknie ;-)

    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-12-21 19:34:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    ąćęłńóśźż <j...@g...pl> writes:

    Czy możesz nie zmieniać adresów mailowych? Dziękuję.

    KJ

    --
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 5. Data: 2009-12-21 19:49:15
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Kamil Jońca" news:874onk9l4n.fsf@alfa.kjonca

    > Czy możesz nie zmieniać adresów mailowych? Dziękuję.

    Poproś go jeszcze o poprawne cytowanie. Prosiło już wielu, może Ciebie
    posłucha.

  • 6. Data: 2009-12-21 20:02:19
    Od: "Stiwi" <s...@g...pl>

> [...]
    >
    > Jedyne co znalazlem, to niezbyt pocieszajacy post Bradley'a. (np. "wyplata
    > moze nastapic wylacznie w walucie krajowej")

    Spróbuj w WBK, powinni to zrobić bez problemu.
    Ich bankomaty jako jedyne w Polsce oferują DCC (Dynamic Currency Conversion). Mając
    kartę z
    banku zagranicznego np w EUR, bankomat WBK oferuje nam rozliczenie transakcji po ich
    "kursie
    wymiany" (kursie kupna). Dzięki czemu unikamy prowizji związanej z przewalutowaniem
    takiej
    wypłaty przez nasz bank zagraniczny.

  • 7. Data: 2009-12-21 20:07:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

    > "Kamil Jońca" news:874onk9l4n.fsf@alfa.kjonca

    > Poproś go jeszcze o poprawne cytowanie. Prosiło już wielu, może Ciebie
    > posłucha.
    Nie. Dlatego proszę, żeby nie zmieniał adresów.

    KJ

    --
    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.