    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior podwyższa prowizje
    Date: Thu, 17 Dec 2009 13:39:41 -0000

    "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl> wrote in message
    news:hgcuha$l71$1@pippin.nask.net.pl...
    > http://tnij.org/e6w2
    >
    > "Bank od 21 grudnia podwyższa opłatę za kartę z 3 do 5 zł miesięcznie. A
    > jeśli ktoś ma w banku tylko konto i kartę, a nie przelewa do Aliora
    > comiesięcznego wynagrodzenia, ani nie trzyma tam oszczędności, zapłaci za
    > kartę jeszcze więcej - aż 9 zł miesięcznie. Dodatkowo każde sprawdzenie
    > salda konta w bankomacie ma kosztować złotówkę."
    >
    > "Przyznanie lub podwyższenie (a także odnowienie) limitu odnawialnego w
    > rachunku osobistym będzie kosztowało nie 1%, ale 1,6%, nie mniej, niż 60
    > zł."

    Bosko:))
    Domyslam sie, ze pies z kulawa noga tam konta nie ma:))) No chyba ze same
    bossy:)
    9zl miesiecznie za to, ze moge wyciagnosc sobie kase z bankomatu czy
    zaplacic w sklepie bezgotowkowo???:)))
    Nizli sa, nie dosc, ze sklep plci prowizje to jeszcze klient banku sie
    doklada:) Czy w polsce wogole ktos uzywa kart? W polsce 90% obrotu powinno
    odbywac sie gotowka, przy takich kosztach obrotu karta!!!!
    Niezle...
    Banki w Polsce musza byc chyba najbogatsze na swiecie:)
    Nie wiem ile osob ma karte w tym konkretnym banku ale biorac srednia, ze
    karta miesiecznie kosztuje ok 3 zl
    Niech tylko 1 000 000 ludzi ma karte (choc pewnie wiecej) to sam zysk z
    faktu wydania karty to 3 000 000 zl!!! wow! A do tego oplata za prowadzenie
    rachunku, kasowanie za przele za wyciaganie gotowki z bankomatu za
    sprawdzenie salda... hehehe niesamowite!
    I ludzie jeszcze sie na to godza i zakladaja konta... Musi byc fajnie robic
    biznesy w Polsce:)
    Szkoda, ze w UK ludzie sa tacy chytrzy i pena od nich niewyciagnie... Nie to
    co w Polsce gdzie kazdy da bo ma:) I nie bedzie robic z siebie dziada to
    da... zaczynam myslec o jakims malym fianansowym biznesie w Polsce:)