eGospodarka.pl

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Logowanie Inteligo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2020-05-22 21:08:55
    Temat: Logowanie Inteligo
    Od: cef <c...@i...pl>

    Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
    Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
    wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
    i to nie każdej, bo na innym komputerze z tą samą wersją Firefoxa
    działało normalnie. Sprawdzałem dwa różnie konta i to nie była kwestia
    danego loginu, tylko właśnie przeglądarki. Można się zalogować na IE i
    Chromie.
    Infolinia twierdzi, że mieli dziś takie zgłoszenia i na razie nie wiadomo
    o co chodzi. Wczoraj działało, nic nie instalowałem, nic się chyba nie
    aktualizowało,
    a skoro problem dotyczy tez innych użytkowników, to co może powodować
    takie efekty?


  • 2. Data: 2020-05-22 21:16:31
    Temat: Re: Logowanie Inteligo
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    cef <c...@i...pl> writes:

    > Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
    > Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
    > wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox

    Firefox under Win czy under Linux czy jeszcze coś innego?

    Przed chwilą "Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:76.0) Gecko/20100101 Firefox/76.0"
    Zalogował się bez problemu.

    KJ
    --
    http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html


  • 3. Data: 2020-05-22 22:47:51
    Temat: Re: Logowanie Inteligo
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2020-05-22 o 21:16, Kamil Jońca pisze:
    > cef <c...@i...pl> writes:
    >
    >> Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
    >> Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
    >> wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
    >
    > Firefox under Win czy under Linux czy jeszcze coś innego?
    >
    > Przed chwilą "Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:76.0) Gecko/20100101 Firefox/76.0"
    > Zalogował się bez problemu.
    >

    Win7 (64) - FF Version 76.0.1 (64)

    Również bez problemu

    Pozdro


  • 4. Data: 2020-05-22 23:01:18
    Temat: Re: Logowanie Inteligo
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-22 o 22:47, Waldek pisze:
    > W dniu 2020-05-22 o 21:16, Kamil Jońca pisze:
    >> cef <c...@i...pl> writes:
    >>
    >>> Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
    >>> Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
    >>> wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki
    >>> Firefox
    >>
    >> Firefox under Win czy under Linux czy jeszcze coś innego?
    >>
    >> Przed chwilą "Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:76.0) Gecko/20100101
    >> Firefox/76.0"
    >> Zalogował się bez problemu.
    >>
    >
    > Win7 (64) - FF Version 76.0.1 (64)
    >
    > Również bez problemu

    Win10 (64) - FF Version 76.0.1 (64)

    Intrygujące jest to, że na jednym laptopie działa,
    a na drugim nie (w tej samej sieci). Ta sama wersja i tez Win10.
    Na tym działającym nawet więcej śmieci poinstalowanych.
    Konsultant mówił, że mieli już dzisiaj takie zgłoszenia-
    opisał dokładnie to co u mnie, więc sądzę, że to nie tylko mój problem





  • 5. Data: 2020-05-22 23:06:46
    Temat: Re: Logowanie Inteligo
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-22 o 23:01, cef pisze:

    > Win10 (64) - FF Version 76.0.1 (64)
    >
    > Intrygujące jest to, że na jednym laptopie działa,
    > a na drugim nie (w tej samej sieci). Ta sama wersja i tez Win10.
    > Na tym działającym nawet więcej śmieci poinstalowanych.
    > Konsultant mówił, że mieli już dzisiaj takie zgłoszenia-
    > opisał dokładnie to co u mnie, więc sądzę, że to nie tylko mój problem

    Oczywiście takie standardowe kroki jak włączenie i wyłączenie
    komputera, likwidacja ciasteczek i wyłączenie dodatków,
    logowanie bezpośrednio ze strony banku juz
    przeszedłem zanim zadzwoniłem na infolinię.


  • 6. Data: 2020-05-23 07:52:38
    Temat: Re: Logowanie Inteligo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 May 2020 21:08:55 +0200, cef napisał(a):
    > Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
    > Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
    > wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
    > i to nie każdej, bo na innym komputerze z tą samą wersją Firefoxa
    > działało normalnie. Sprawdzałem dwa różnie konta i to nie była kwestia
    > danego loginu, tylko właśnie przeglądarki. Można się zalogować na IE i
    > Chromie.
    > Infolinia twierdzi, że mieli dziś takie zgłoszenia i na razie nie wiadomo
    > o co chodzi. Wczoraj działało, nic nie instalowałem, nic się chyba nie
    > aktualizowało,
    > a skoro problem dotyczy tez innych użytkowników, to co może powodować
    > takie efekty?

    wyczysc cache przegladarki, w FF jest to troche ukryte.

    J.


  • 7. Data: 2020-05-23 08:07:42
    Temat: Re: Logowanie Inteligo
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-23 o 07:52, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 22 May 2020 21:08:55 +0200, cef napisał(a):
    >> Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
    >> Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
    >> wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
    >> i to nie każdej, bo na innym komputerze z tą samą wersją Firefoxa
    >> działało normalnie. Sprawdzałem dwa różnie konta i to nie była kwestia
    >> danego loginu, tylko właśnie przeglądarki. Można się zalogować na IE i
    >> Chromie.
    >> Infolinia twierdzi, że mieli dziś takie zgłoszenia i na razie nie wiadomo
    >> o co chodzi. Wczoraj działało, nic nie instalowałem, nic się chyba nie
    >> aktualizowało,
    >> a skoro problem dotyczy tez innych użytkowników, to co może powodować
    >> takie efekty?
    >
    > wyczysc cache przegladarki, w FF jest to troche ukryte.

    To zrobiłem w pierwszej kolejności.
    Miałem kiedyś podobną sytuację w BZWBK
    (logowałęm się, ale nie możńa było wyświetlać czy pobrać nic)
    i konsultant telefonicznie kazał mi pozmieniać jakieś ustawienia wewnątrz
    przeglądarki. Jedyne co podejrzewam, to co chwilę mi się ładuje w FF to
    jakieś ustawienia Szafiru do podpisu elektronicznego, bo ostatnio często
    wchodzę do ZUS,
    ale teraz mam wyczyszczone wszystko i nie pomogło.


  • 8. Data: 2020-05-24 13:45:10
    Temat: Re: Logowanie Inteligo
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-22 o 23:06, cef pisze:
    > W dniu 2020-05-22 o 23:01, cef pisze:
    >
    >> Win10 (64) - FF Version 76.0.1 (64)
    >>
    >> Intrygujące jest to, że na jednym laptopie działa,
    >> a na drugim nie (w tej samej sieci). Ta sama wersja i tez Win10.
    >> Na tym działającym nawet więcej śmieci poinstalowanych.
    >> Konsultant mówił, że mieli już dzisiaj takie zgłoszenia-
    >> opisał dokładnie to co u mnie, więc sądzę, że to nie tylko mój problem
    >
    > Oczywiście takie standardowe kroki jak włączenie i wyłączenie
    > komputera, likwidacja ciasteczek i wyłączenie dodatków,
    > logowanie bezpośrednio ze strony banku  juz
    > przeszedłem zanim zadzwoniłem na infolinię.

    Widać prace konserwacyjne może pomogły -
    ja nic nie zrobiłem i zaczęło działać.

strony : [ 1 ]



Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1