  • 1. Data: 2020-05-22 21:08:55
    Temat: Logowanie Inteligo
    Od: cef <c...@i...pl>

    Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
    Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
    wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox
    i to nie każdej, bo na innym komputerze z tą samą wersją Firefoxa
    działało normalnie. Sprawdzałem dwa różnie konta i to nie była kwestia
    danego loginu, tylko właśnie przeglądarki. Można się zalogować na IE i
    Chromie.
    Infolinia twierdzi, że mieli dziś takie zgłoszenia i na razie nie wiadomo
    o co chodzi. Wczoraj działało, nic nie instalowałem, nic się chyba nie
    aktualizowało,
    a skoro problem dotyczy tez innych użytkowników, to co może powodować
    takie efekty?

  • 2. Data: 2020-05-22 21:16:31
    Temat: Re: Logowanie Inteligo
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    cef <c...@i...pl> writes:

    > Dzisiaj pojawił się problem z logowaniem do Inteligo.
    > Przy logowaniu po wpisaniu identyfikatora i zatwierdzeniu
    > wracało do strony z identyfikatorem. Problem dotyczy przeglądarki Firefox

    Firefox under Win czy under Linux czy jeszcze coś innego?

    Przed chwilą "Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:76.0) Gecko/20100101 Firefox/76.0"
    Zalogował się bez problemu.

    KJ

  • 3. Data: 2020-05-22 22:47:51
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2020-05-22 o 21:16, Kamil Jońca pisze:

    > Firefox under Win czy under Linux czy jeszcze coś innego?
    >
    > Przed chwilą "Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:76.0) Gecko/20100101 Firefox/76.0"
    > Zalogował się bez problemu.

    Win7 (64) - FF Version 76.0.1 (64)

    Również bez problemu

    Pozdro

  • 4. Data: 2020-05-22 23:01:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-22 o 22:47, Waldek pisze:

    > Win7 (64) - FF Version 76.0.1 (64)
    >
    > Również bez problemu

    Win10 (64) - FF Version 76.0.1 (64)

    Intrygujące jest to, że na jednym laptopie działa,
    a na drugim nie (w tej samej sieci). Ta sama wersja i tez Win10.
    Na tym działającym nawet więcej śmieci poinstalowanych.
    Konsultant mówił, że mieli już dzisiaj takie zgłoszenia-
    opisał dokładnie to co u mnie, więc sądzę, że to nie tylko mój problem

  • 5. Data: 2020-05-22 23:06:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-22 o 23:01, cef pisze:

> [...]
    > Konsultant mówił, że mieli już dzisiaj takie zgłoszenia-
    > opisał dokładnie to co u mnie, więc sądzę, że to nie tylko mój problem

    Oczywiście takie standardowe kroki jak włączenie i wyłączenie
    komputera, likwidacja ciasteczek i wyłączenie dodatków,
    logowanie bezpośrednio ze strony banku juz
    przeszedłem zanim zadzwoniłem na infolinię.

  • 6. Data: 2020-05-23 07:52:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 May 2020 21:08:55 +0200, cef napisał(a):
> [...]
    > aktualizowało,
    > a skoro problem dotyczy tez innych użytkowników, to co może powodować

    wyczysc cache przegladarki, w FF jest to troche ukryte.

    J.

  • 7. Data: 2020-05-23 08:07:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-23 o 07:52, J.F. pisze:

    > wyczysc cache przegladarki, w FF jest to troche ukryte.

    To zrobiłem w pierwszej kolejności.
    Miałem kiedyś podobną sytuację w BZWBK
    (logowałęm się, ale nie możńa było wyświetlać czy pobrać nic)
    i konsultant telefonicznie kazał mi pozmieniać jakieś ustawienia wewnątrz
    przeglądarki. Jedyne co podejrzewam, to co chwilę mi się ładuje w FF to
    jakieś ustawienia Szafiru do podpisu elektronicznego, bo ostatnio często
    wchodzę do ZUS,
    ale teraz mam wyczyszczone wszystko i nie pomogło.

  • 8. Data: 2020-05-24 13:45:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-22 o 23:06, cef pisze:

    > Oczywiście takie standardowe kroki jak włączenie i wyłączenie
    > komputera, likwidacja ciasteczek i wyłączenie dodatków,
    > logowanie bezpośrednio ze strony banku  juz
    > przeszedłem zanim zadzwoniłem na infolinię.

    Widać prace konserwacyjne może pomogły -
    ja nic nie zrobiłem i zaczęło działać.