  • 21. Data: 2003-10-25 12:14:41
    Temat: RE: Absurdalny zapis regulaminu KK w Citi
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > no bo teraz tak bedzie; na nowych wnioskach o wydanie karty
    > posiadacz suplementu musi zlozyc rowniez podpis

    Przed chwila przepytalem z tego pania z CitiPhone, która proponowala mi
    karte dodatkowa i upierala się ze na pewno wystarczy karte dodatkowa
    tylko zamowic telefonicznie, a osoba ktorej ma być wydana musi
    telefonicznie potwierdzic zgode i zapoznanie się z regulaminem, ale nic
    nie podpisuje. Co mnie zdziwilo, bo wzor podpisu uzytkownika karty
    dodatkowej bank powiniehn mieć zgodnie z ustawa o EIP.
    Znaczenia praktycznego tego kontrowersyjnego paragrafu wyjasnic nie
    potrafila.

    Kto ma racje, bulba czy citiphone (znajac citiphone to pewnie bulba :D).
    ?

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 22. Data: 2003-10-25 12:51:01
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "bulba" <w...@W...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Regulaminu

    > no bo teraz tak bedzie; na nowych wnioskach o wydanie karty posiadacz
    > suplementu musi zlozyc rowniez podpis

    Może i będzie, ale ten regulamin jest wiążący również wobec osób, które
    zawarły z bankiem umowę wcześniej i złożyły wniosek o wydanie karty
    dodatkowej. I posiadacze takich kart niczego nie podpisywali ani nie
    akceptowali. Bank nie powinien chodzić na łatwiznę, bo wychodzą z tego takie
    oto bzdety.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 23. Data: 2003-10-27 20:40:09
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in message

> [...]
    > dodatkowej. I posiadacze takich kart niczego nie podpisywali ani nie
    > akceptowali. Bank nie powinien chodzić na łatwiznę, bo wychodzą z tego

    Jakie bzdety jakie bzdety. CITIBANK to najlepsza międzynarodowa instytucja z
    najlepszymi procedurami, najbardziej przyjazna, naj... i wogóle. Wśród
    pracowników króluje przyjaźń i wyrozumiałość a transfer zysku za granicę i
    takie tam... budzi wstręt.
    Rzec by można - Serce na tacy
    hehe :>

    GOL