  • 1. Data: 2003-10-23 18:21:25
    Temat: Zapis w reg. banku LUKAS- co on oznacza?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Jest taki pewien zapis w reg. banku LUKAS, nie wiem co on oznacza i czym mi
    to moze grozic.
    Przed podpisaniem umowy chialbym sie upewnic moze poprosze o szybka
    odpowiedz:)

    "Dla zabezpieczenia roszczen LUKAS Banku wynikajacych z niniejszej umowy
    posiadacz konta oswiadcza ze poddaje sie egzekucji w trybie okreslonym w
    art........ustawy z dnia.........
    Przwo Bankowe do kwoty 10000zl
    Oswiaczenie to uprawnia LUKAS Bank do wystawienia bankowego tytulu
    egzekujcyjego do dnia 1.1. 2005 r."

    ???????????
    Jacek

    --
    j...@p...pl
    www.powersoft.bisoft.pl

  • 2. Data: 2003-10-23 18:34:52
    Temat: Re: Zapis w reg. banku LUKAS- co on oznacza?
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    <cut>
> [...]
    > art........ustawy z dnia.........
    > Przwo Bankowe do kwoty 10000zl
    > Oswiaczenie to uprawnia LUKAS Bank do wystawienia bankowego tytulu

    Oznacza on tyle, że poddajesz się dobrowolnie egzekucji ( gdyby na przykład
    znudziło ci się płacić, bądź nóżka ci się podwinęłą) do kwoty 10 000 ...
    znaczy się , że bierzesz mniej niż 10 000 kredytu ...

    A BTE - dla szybkiego wyjaśnienia ... wyskakuje taki papierek z drukarki
    kogoś w dziale windykacji banku ... biegnie się z nim w wskazanym terminie
    do 01/01/2005 do sądu ;) smiecha do panienki w kitlu i łańcuchami na klacie
    ... a ta na posiedzeniu niejawnym klepie pieczęć zwaną KLAUZULĄ WYKONALNOŚCI

    Od tego momentu komorniczek może zawijać z gospodarstwa co się da do kwoty
    wskazanej na BTE ;) (chyba , ze udowodnisz , ze to nie twoje ;) )
    Łącznie z wynagrodzeniami (Z cywilnych postepowan do 50% twojego
    wynagrodzenia z tytulu umow zlecen, praw autorskich, umow o prace, emerytur
    ...)

    Ps .. przepisy komornicze , ze tak je nazwe sa wyrozumiale ... KOMORNIK nie
    moze zabrac ci 1 KOZY albo KROWY dajacej mleko ;)

    Czy jakos Tak ..

    Pozdrawiam

    SP

  • 3. Data: 2003-10-23 18:40:50
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    a 1 telewizor moze?
    nic nie moze zabrac co mam po 1 szt?:)

    hehhehe
    i jeszcze putanie czy wiekszosc bankow ma taki zapis w reg. cz tylko LUKAS?

    --
    j...@p...pl
    www.powersoft.bisoft.pl

  • 4. Data: 2003-10-23 18:47:01
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

> [...]
    <CUT
    > Przwo Bankowe do kwoty 10000zl
    > Oswiaczenie to uprawnia LUKAS Bank do wystawienia bankowego tytulu

    P.S. Ja wyczaiłem świetniejsze w zapisy ...

    I co powiecie na to ludzie orientujący się w prawie ;)
    Pierwszy dla mnie to juz folklor działań prewencyjnych tegoż podmiotu

    "Paragrafik 10 niesie w sobie tresc : Bank jest upowazniony do BEZPOSREDNIEJ
    KONTROLI stanu majatkowego i splat pozyczki w miejscach ZAMIESZKANIA I PRACY
    POZYCZKOBIORCY" ;>

    Hy hy Kontrola to nie tylko sciganie a np kulturalne przypominanie ... wpada
    mi do pracy koles z bezplatną kawą i mówi => Stasio - płacic masz za tydzien
    ... a na razie gulnij se ... bo tak powinno byc w kazdym banku ;)

    I kolejny paragrafik ;) z numerkiem 16 ...

    Ale on to mnie zabija ... po przeczytaniu podobnie brzmiacego (zakres slow)
    artykuliku KC czyta sie to z lekkim niedowierzaniem : "Pozyczkobiorca
    oswiadcza, ze NIE BEDZIE KORZYSTAL Z PRAWA do wzajemnego potracania swoich
    wierzytelnosci wobec Banku z jakiegokolwiek tytulu do momentu calkowitej
    splaty pozyczki wraz z odsetkami i innymi kosztami. Pozyczkobiorca wyraza
    zgode, w razie zbycia przez Bank praw wynikajacych z niniejszej umowy na
    rzecz osob trzecich , na przekazanie tym osobom tylko koniecznych do
    wykonania umowy przelewu swoich danych osobowych oraz informacji o
    wierzytelnosci Banku z tytulu przyznanej pozyczki " ....

    Ufff ....

    TAB mi sie zacial na tym co mi sie podoba ;)

    Pozdrowka dla zdziwionych

  • 5. Data: 2003-10-23 18:49:15
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    > a 1 telewizor moze?
    > nic nie moze zabrac co mam po 1 szt?:)
    >
    > hehhehe
    > i jeszcze putanie czy wiekszosc bankow ma taki zapis w reg. cz tylko
    LUKAS?

    Nie zrozumiales do konca .. ok ;)
    Wiem ze pisze jak paranoidalne stworzenie ...

    Odpowiem - TV moze .. bo takie bylo pytanie ...
    Nie chodzi o ilosc SZTUK tylko rodzaj przedmiotu ... jesli KOZE czy KROWE
    mozna nazwac rodzajem przedmiotu ;)

    Kazdy bank ... tylko lekko nierozwiniety bank moglby nie dawac w umowie
    oswiadczenia dluznika o poddaniu sie egzekucji ...

    SP

  • 6. Data: 2003-10-23 19:01:33
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Jacek23"
    > a 1 telewizor moze?
    może
    > nic nie moze zabrac co mam po 1 szt?:)
    AFAIR zostawi np. pościel - i to cały komplet!
    > i jeszcze putanie czy wiekszosc bankow ma taki zapis w reg. cz tylko
    LUKAS?
    Ta zaraza rozpanoszyła się kilka lat temu na większość banków. W tej chwili
    nie pamiętam czy jest jakiś większy bank który tego nie wymaga.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2003-10-23 19:44:56
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:bn98ja$o1q$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Ta zaraza rozpanoszyła się kilka lat temu na większość banków.
    > W tej chwili nie pamiętam czy jest jakiś większy bank który
    > tego nie wymaga.

    Ze swojej strony dodam ze niektore banki* stosowaly (byc moze
    stosuja nadal) absurdalnie wysokie kwoty BTE - np. 200000 zl
    przy zawieraniu umowy dotyczacej zwyklego rachunku ..

    * przez wzglad na dobre wychowanie nie podam przykladu

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 8. Data: 2003-10-24 14:27:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > ... a ta na posiedzeniu niejawnym klepie pieczęć zwaną KLAUZULĄ WYKONALNOŚCI

    Wlasnie. Przy czym nalezy dodac, ze taki druczek wcale nie musi miec
    zadnego uzasadnienia - bank nie musi podawac (udowadniac) powodu, dla
    ktorego przeprowadza egzekucje.
    Podobnie zreszta jak przy wekslu.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 9. Data: 2003-10-24 14:41:45
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Stasio pisze:

> [...]
    >
    > Od tego momentu komorniczek może zawijać z gospodarstwa co się da do kwoty

    Jak to wszystko pieszczotliwie opisane. Klask, klask.
    --
    ( . '">
    ) L_