  • 1. Data: 2003-10-24 06:49:15
    Temat: [Inteligo] Przyszedł portfel
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Witam,
    Ktos się na grupie swego czasu dopytywał, kiedy Inteligo zacznie wysyłac
    nagrody za lokaty i inwestycje.
    Informuje: zaczęło ;-)

    Pzdr,
    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --

  • 2. Data: 2003-10-24 08:11:08
    Temat: Re: [Inteligo] Przyszedł portfel
    Od: "Ktotek" <k...@W...pl>

    Witam!
    Mam takie pytanie - czy ten portfel wart jest zamrożenia 3 tys na 2 m-ce czy
    nie? Po prostu - czy jest fajny i czy faktycznie jego wartość może wynosić 75
    zł? Z tego czytałem w regulaminie tej promocji to warunkiem otrzymania go jest
    nie zrywanie lokaty przynajmniej przez pierwszy miesiąc. W związku z tym
    dostane go nie szybciej niż po miesiącu od zawarcia lokaty?
    Pozdrawiam...

  • 3. Data: 2003-10-24 08:45:58
    Temat: Odp: [Inteligo] Przyszedł portfel
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik Ktotek <k...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
    > nie zrywanie lokaty przynajmniej przez pierwszy miesiąc. W związku z tym
    > dostane go nie szybciej niż po miesiącu od zawarcia lokaty?

    Jego wartosc (wedlug producenta) wynosi 140 pln, a w regulaminie podali 75
    pln, zeby nie placic podatku od wygranych. A tak wogole to portfel jest OK,
    dla mnie troche za malo miejsca na karty i bardzo wypachany sie zrobil, jak
    je wszystkie do niego wepchalem ;)

    Pozdr. michal

  • 4. Data: 2003-10-24 08:46:09
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ktotek" <k...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > nie? Po prostu - czy jest fajny i czy faktycznie jego wartość może wynosić

    A jaki to jest fajny portfel?
    Coż, Wittchen to to nie jest, ale na prezent dla teściowej się nadaje ;-)

    Lokatę mam od 6 tygodni.

    Pzdr

  • 5. Data: 2003-10-24 09:27:09
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@W...pl news:0590.000006e6.3f98de9c@newsgate.onet.pl

    > nie zrywanie lokaty przynajmniej przez pierwszy miesiąc. W związku z tym
    > dostane go nie szybciej niż po miesiącu od zawarcia lokaty?
    > Pozdrawiam...

    Btw - czy nie bardziej oplaca sie oszczedzac w mBanku? Mam konta w obu
    bankach i sie zastanawiam... oprocentowanie na samym koncie jest w Inteligo
    wyraznie nizsze niz w mBank wiec albo musze przelac wiekszosc $ do mBank,
    albo musze je zainwestowac w Inteligo.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 6. Data: 2003-10-24 10:41:11
    Od: "axell" <a...@W...op.pl>

> [...]
    Inteligo
    > wyraznie nizsze niz w mBank wiec albo musze przelac wiekszosc $ do mBank,

    Przekalkuluj sobie ile stracisz na % w inteligo. Dodaj do tego 0.99 zł za
    przelew
    po skończeniu lokaty i sam zdecyduj.
    IMHO opłaca się nawet jeśli ten portfel miał się okazać dosyć lichy

    pozd axell
    --
    axell (maupa) op (kropa) pl