  • 11. Data: 2008-04-13 21:26:25
    Temat: Re: 3D Securew BZ WBK - jak zrezygnowaa?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > a które zakupy w sieci nie wymagając autoryzacji? przy płatnosci kartami
    > bzwbk za kazdym razem korzystam z 3ds...

    Za wielka woda.

    jak tam kupowalem to zaplacilem citkiem i to był DUŻY błąd...

  • 12. Data: 2008-04-13 23:12:44
    Temat: Re: 3D Securew BZ WBK - jak zrezygnować?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 13 Apr 2008 20:21:34 +0200, sunwick napisał(a):

    > tez zaluje ze to wlaczylem, podobno nie da sie wylaczyc :( tak twierdza
    > w bzwbk

    Ja wyłączyłem przez partyline i jakiś specjalnych problemów nie robili o
    ile kojarzę. Jednak te niekończąca się mantra, że jak coś to trzeba się
    udać do oddziału już mnie przerosła i jak będę miał chwilę to się karty
    pozbędę.

    Xenocide