  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 13 Apr 2008 16:32:26 +0200
    From: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    Subject: Re: 3D Securew BZ WBK - jak zrezygnować?

    Cześć Marekzie!

    W niedzielę, 13 kwietnia 2008, o godz. 15:21:21, napisałeś na temat: "3D
    Securew BZ WBK - jak zrezygnować?"
    MarekZ marekz_wywal@to_irc.pl, news:ftt1fn$mu3$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Czy to znaczy, że w BZWBK przychodzący SMS autoryzacyjny jest płatny? Ile
    > kosztuje?

    5 SMSKodów/m-c jest free, następne po 20gr jak pamiętam.

    > Przecież to jakiś obłęd, czy ten bank już do reszty ocipiał?

    Nie tak do końca ;-) (*)
    Przelew w(z) BZWBK kosztuje 50gr + ewentualny SMSKod za 20gr daje w sumie 70gr
    za przelew co jest i tak taniej niż w Inteligo 99gr.
    (korzystam z BZWBK i Inteligo)

    > Nie mam karty w BZWBK, więc nie wiem jak to działa. Co jest płatne, to co
    > przychodzi, czy Ty musisz odesłać jakiś SMS na numer, który jest płatny?

    Przychodzi SMS'em kod, który należy wpisać w formularzu przelewu (WWW) czy w
    przypadku 3DS w formularzu autoryzacji płatności kartą BZWBK.

    (*)
    Jeżeli wykorzystaliśmy wszystkie free SMSKody na przelewy i robimy płatność
    kartą z 3DS to dodatkowo za taki "przelew" płacimy 20gr.

    --
    Hej!
    TZ

    - Goryl jest bardzo nieprzystojny z budowy zewnętrznej. -