    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 3D Securew BZ WBK - jak zrezygnować?
    Date: Sun, 13 Apr 2008 15:21:21 +0200

    Użytkownik "Tomasz Tybulewicz" <T...@g...com> napisał w wiadomości
    news:47bc45d3-a16c-4a6f-9cbc-8a013a6c2536@s50g2000hs
    b.googlegroups.com...
    Mechanizm irytował mnie od dawna, czekanie na SMS który raz
    przychodził, raz nie, odrzucanie transakcji po przekroczeniu limitu
    czasu i inne rozrywki (płatność za każdy kolejny SMS tylko po to by
    znowu na niego czekać 10 minut) okazały się niczym w porównaniu z
    dzisiejszą sytuacją.

    Czy to znaczy, że w BZWBK przychodzący SMS autoryzacyjny jest płatny? Ile
    kosztuje? Przecież to jakiś obłęd, czy ten bank już do reszty ocipiał?

    Nie mam karty w BZWBK, więc nie wiem jak to działa. Co jest płatne, to co
    przychodzi, czy Ty musisz odesłać jakiś SMS na numer, który jest płatny?

    marekz