    From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 3D Securew BZ WBK - jak zrezygnowaa?
    Date: Sun, 13 Apr 2008 22:32:40 +0200

    > Tu maja problemy z zakupami karta w sklepach internetowych - jesli
    > ktos co kilka dni, albo i czesciej cos tak kupuje, to robi sie
    > dodatkowa nieduza, lae jednak oplata - przy czym narzekaja rowniez na
    > to, ze sms-y czesta sa "zaginione w akcji" i mimo sciagniecia oplaty
    > za sms, musza ponownie zatwierdzac "zamawiajac" kolejny.

    Często korzystam z kk bzwbk i jeszcze częściej wykonuję przelewy.
    1. jeszcze nie trafiłem na moment kiedy nie dostałbym smsKodu w ciągu max.
    30s,
    zwykle jest to nawet szybciej, raz się zdarzyło (na kilkadziesiąt
    transakcji), że przyszedł po 2min.,
    skala "problemu" nie jest chyba jakaś ogromna
    2. 20gr, może dla niektórych wiele, ale nie przejmowałbym się tym kosztem,
    jednak jeżeli ktoś dokonuje kiludziesięciu autoryzacji
    miesięcznie to zawsze można zastanowić się nad innym bankiem...jest ich w
    okolicy sporo ;-)

    > Osobiscie nie mam przekonania do tego 3ds, poniewaz i tak nie
    > zabezpiecza przed transakcjami nie wymagajacymi autoryzacji.

    a które zakupy w sieci nie wymagając autoryzacji? przy płatnosci kartami
    bzwbk za kazdym razem korzystam z 3ds...